lasse_hansen87 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei sann!! Ser etter et alternativ til Spyware Terminator jeg... Programmet har klikka flere ganger for meg.. noen som har et forslag til hvilket program jeg kan bytte det ut med? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvordan klikka mener du? Jeg kjører selv SpywareTerminator på 2 maskiner her, og jeg har ingen problemer. Den ene maskina jeg kjører SpywareTerminator på er hovedmaskina mi som stortsett står på nett hele tia. Kjører da 2 AntiSpyware Programmer samtidig + PC-CIllin 2007 med AntiSpyware. Har ingen problemer jeg iallefall. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 CounterSpy Spyware Doctor SUPERAntiSpyware AVG Anti-Spyware Kommer ikke på flere... Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Spybot And Destroy TrendMicro AntiSpyware SpySweeper Ad-aware med flere Men personlig trenger jeg ikke noen flere programmer enn de jeg har nå. SpywareTerminator og CounterSpy. CounterSpy koster penger da, men den er sinnsykt bra da. Det er SpywareTerminator også. Glem iallefall Ad-Aware. Jeg er ikke 100% sikker på om jeg har prøvd den nye Pro/Free utgaven av Ad-Aware 2007, men etter at jeg gikk over til SpywareTerminator har jeg ingen planer om å gjøre det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå