redflame Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tviler på at tallet er så høyt som 30% Dette baserer jeg på at meg og 7 andre har spilt mye på 360 kan tenke meg at snittet vårt er ca 6000 i gamscore, mitt er 9300. og det er ingen av oss som har hatt problemer med maskinen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 La meg gjette, alle dere kjøpte xbox før november 2006? Feilreturraten steg markant der jeg jobber når de lanserte en ny SKU (ny varekode, samme xbox premium) før jul. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 La meg gjette, alle dere kjøpte xbox før november 2006? Feilreturraten steg markant der jeg jobber når de lanserte en ny SKU (ny varekode, samme xbox premium) før jul. 9019956[/snapback] Ja det tror jeg nok de flesta av oss gjorde. Meg og inkludert 3 andre kjøpte core versonen på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ikkesant. Problemet for å være helt ærlig må ha oppstått med den nye varekoden som kom i november i fjor. Antallet returer gikk i taket med den nye varianten. Vet ikke om andre som jobber i butikk kan bekrefte dette, men for meg virker dette veldig sannsynlig . Jeg mener, for 1 år siden hadde så og si INGEN hørt om denne red-ring-of-death. Nå vet alle hva det er. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Problemet for å være helt ærlig må ha oppstått med den nye varekoden som kom i november i fjor. 9020379[/snapback] Du er kanskje inne på noe der - jeg kjenner flere med lanseringskonsoller (eller ihvertfall kjøpt i løpet av de første par månedene) og ingen av dem har hatt noen problemer. Ei heller jeg som kjøpte på lanseringsdagen her i Norge. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Og det tror jeg også er grunnen til at de fleste xboxfans her inne ikke har opplevd krøll - fordi de størstes fansa kjøpte med en gang eller rett etter jul ved launch. Ergo opplever de ikke krøll . Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja det tror jeg nok de flesta av oss gjorde.Meg og inkludert 3 andre kjøpte core versonen på lanseringsdagen. 9020338[/snapback] Det gjorde jeg og en kamerat også. Begge oss har fått red ring of doom. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 BanAnus: Har du kontakt kundeservice i dag? er over 25 arbeidsdager nå, min og din 360 ble sendt og levert på samme dag, 9013741[/snapback] Er klar over det, ringte dem og fikk den beskjeden. Da sa jeg akkurat hva jeg hadde på hjertet og dem bare beklagde seg og skjønte at dette er utrolig kjedelig... Skulle vente en uke til og høre... Begynner og bli lei den setningen.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har også en konsoll kjøpt på release som fungerer bra enda Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 BanAnus: Har du kontakt kundeservice i dag? er over 25 arbeidsdager nå, min og din 360 ble sendt og levert på samme dag, 9013741[/snapback] Er klar over det, ringte dem og fikk den beskjeden. Da sa jeg akkurat hva jeg hadde på hjertet og dem bare beklagde seg og skjønte at dette er utrolig kjedelig... Skulle vente en uke til og høre... Begynner og bli lei den setningen.. 9023103[/snapback] Krev heving av kjøp! Dette kan du faktisk kreve av de, selv om de ikke er den du har kjøpt maskinen av. Da skal de refundere pengene du betalte for den, så kan du kjøpe deg en ny en . Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kan jeg? Selv om dette er et "utenlands" firma? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Om den er kjøpt i norge så er dekkes du av norsk forbrukerkjøpslov. Den sier at du kan reklamere direkte til produsent om du vil. Noe du har gjort. Den gir deg samme rettigheter i forhold til rimelig tid på verksted, er varen urimelig lenge borte har du krav på heving av kjøp, altså pengene igjen. Dette er microsoft ansvarlige for, siden du har reklamert mot de. Å få igjennom heving av kjøp i praksis er ikke allitd like lett om du bare prater med utenlandske...men du har krav på det. Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som opplever at maskinen riper opp spill? Min har ripet ett par av spilla mine nå, bla The darkness! Kan jeg kreve å få dette fikset? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Noen som opplever at maskinen riper opp spill?Min har ripet ett par av spilla mine nå, bla The darkness! Kan jeg kreve å få dette fikset? 9030691[/snapback] Jeg kjenner flere som har fått spillene sine ripet opp. Da sender du bare maskinen inn så fikser dem det, noen spillselskaper trur jeg faktisk gir deg et nytt spill ,mens andre ikke . Edit: Krever svar hvorfor spill blir ripet opp MS nekter at 360 lager riper Endret 8. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som opplever at maskinen riper opp spill?Min har ripet ett par av spilla mine nå, bla The darkness! Kan jeg kreve å få dette fikset? 9030691[/snapback] Garanti-forlengelsen gjelder bare red ring-problemer, evt. DVD'er som er ødelagt blir ikke byttet/reparert. :-/ Han ene i 1up yours-podcasten har snakket med Peter Moore om nøyaktig det problemet, du kan høre 1up yours 7/7 podcasten for å høre svaret Peter Moore ga. Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Men jeg har vel uansett garanti på maskinen da, er ikke garantien på 2 år? Reklamasjons tid på 5år? Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har aldri opplevd feil på min Xbox. Har tross alt bare hatt den i 3 mnd da Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som opplever at maskinen riper opp spill?Min har ripet ett par av spilla mine nå, bla The darkness! Kan jeg kreve å få dette fikset? 9030691[/snapback] jeg kan med sikkerhet si at xbox 360'en kan ripe opp spill. jeg behandlet både Dead Rising og Oblivion superforsiktig, men begge to fikk kraftige riper på akkurat samme sted. dette skjedde med min forrige 360, men fikk ny en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå