Gå til innhold

RPG spill og anbefale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BAre en ting som gjelder:

Skaff deg FallOut 1 & 2 og spill i vei! Beste RPG`ene jeg noensinne har spillt, og du MÅ jo ha blitt ferdig med dem før 3`ern kommer :love:

9019669[/snapback]

 

Skulle til å anbefale Fallout serien jeg også. (Som jeg alltid gjør i slike tråder)

Spillet gir en god-følelse som ikke mye kan måle seg med hva kommer til spill.

Lenke til kommentar

Les andre posten hvor jeg anbefaler tibia!

 

det koster ingenting å prøve det, så du taper ingenting på det. Du simpelt laster ned en installasjonsfil som inneholder spillet. denne filen får du fra deres hjemmeside.

 

Sign up og lag en account. PS! ikke la førsteinntrykket vurdere, prøv gjerne litt mer enn 30 min

Lenke til kommentar
Les andre posten hvor jeg anbefaler tibia!

 

det koster ingenting å prøve det, så du taper ingenting på det. Du simpelt laster ned en installasjonsfil som inneholder spillet. denne filen får du fra deres hjemmeside.

 

Sign up og lag en account. PS! ikke la førsteinntrykket vurdere, prøv gjerne litt mer enn 30 min

9026459[/snapback]

 

link er noe dritt og sende med liksom kunne godt tatt med den

Lenke til kommentar

->Oblivion

->Fallout 3 (når det kommer ut)

->Dark Messiah (mer ett action/adventure rpg)

->Titan Quest (Diablo II ripoff)

->Spellforce 2

 

jeg ville ikke ha skaffet meg disse

 

->Gothic III (kult spill, bra graffix, men aaaaaaaaaalt for mye bugs og tull)

->Two worlds (samme som over)

Endret av venture
Lenke til kommentar
Pc'en min greide å kjøre Titan Quest bedre enn Oblivion., og jeg sevl tror at Titan Quest krever mindre enn Oblivion.

9026787[/snapback]

Det krever nok mer. Men Oblivion er mye mer stabilt når det kjører på minimums kravene i forhold til Titan Quest. Der du må ha en pc som overgår de kravene ganske mye.

 

Har vel litt med hvilken hardware du kjører.

 

Å jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor folk anbefaler spill som krever en god mid-end pc eller spill som kommer ut i slutten av 2008. For de som ikke følger med så er Two Worlds ikke så veldig buggy etter siste patch.

 

Patch er en fin ting til de som velger å kjøpe spillene istedet for å konstant lete etter nye cracker.

Lenke til kommentar
Å jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor folk anbefaler spill som krever en god mid-end pc eller spill som kommer ut i slutten av 2008. For de som ikke følger med så er Two Worlds ikke så veldig buggy etter siste patch.

 

Patch er en fin ting til de som velger å kjøpe spillene istedet for å konstant lete etter nye cracker.

9034683[/snapback]

 

Two worlds har fremdeles mange buggs etter patchen, og face it. The voice acting is horrific. Desuten så kjøpte jeg meg Gothic III, og jeg patcha, modda og scripta som en galmann før det endelig gikk smooth.

 

Og uansett om ett spill kommer ut i 2011 så kan det være kult å se hva fremtiden har og by på. Derfor nevnte jeg Fallout 3.

Lenke til kommentar

Jeg synes Two Worlds er ett godt spill, rimelig undervurdert. Folk gidder bare ikke se bort i fra feilene. Finn en dame uten en mangel eller feil. Finnes ikke.

 

Men det spiller ingen rolle. Han har fortsatt ikke en god nok pc til å spille spillene du anbefaler.

 

For å nevne single player spill så synes jeg Divine Divinity og Beyond Divinity ikke er så ille.

Lenke til kommentar
For å nevne single player spill så synes jeg Divine Divinity og Beyond Divinity ikke er så ille.

9034740[/snapback]

 

Divine Divinity er undervurdert ja. Lite kjent, men etter min mening det aller beste enspiller rpg'et. Historie med klasse, og artig combat. Skumle feller (noe som ble litt vel overkill i Beyond Divinity), masse quests, og ikke minst god humor gjør dette til et av de spillene jeg absolutt vil anbefale til alle. Men husk - patch... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...