MaestroN Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei. Håper det er o.k og stille spørsmålet i dette forum. Ser at det er her det er mest drift med LED. Det jeg er på jakt etter er leverandører/netthandler med utvalg av LED lamper som man kan grave med utendørs. Finner svært lite av dette på nettet når jeg søker. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Led-lamper som du kan grave med utendørs? Tenker du på lykter du fester på kroppen et sted som kan virke som arbeidslys? Lenke til kommentar
space17 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tror kanskje han mener grave ned og ikke med. Har ikke sett noen tråder på forumet her angående utebelysning med LED's. space Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Sjekk denne siden: http://www.elektroimportoren.no Endret 10. juli 2007 av St Thicket Lenke til kommentar
MaestroN Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Hehe.. Stemmer nok det at eg ikke skal grave MED men grave NED lampene. Har leita litt nå og funnet det som eg jakter etter. Har laga meg ein sånn kubbemur og vil gjerne ha lys i den. Men istede for å kjøre med vanlige halogen på 50w så kjører eg heller med LED på 3w. Men hvis noen sitter inne med gode butikker så er eg enda åpen for det. Lenke til kommentar
colagutten Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 de har noen på clas tror jeg.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Finnes en tråd i "diskusjon om webshop"(eller hva den het). Der har du en sticky-tråd som har en del drøss med butikker. Mange av disse selger led i en eller annen form, har handlet vanlig E27 led til bruk hjemme fra en av disse med hell(varen kom frem og bruker det til leselys per dags dato). Lenke til kommentar
rozon Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Men hvis noen sitter inne med gode butikker så er eg enda åpen for det. 9048159[/snapback] OSRAM selver vel LED lamper i dag? Da kan alle plasser som selger lysrør og lignende hjelpe deg med pærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå