m0g1e Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Heiho! Sitter nå småfrustrert over at jeg kanskje kan ha kjørt for fort i en 60-sone på veien til byen ikveld. Husker ikke hvor fort jeg kjørte men et sted i mellom 70-80 kan vel tenkes.. Fikk vite at det var laserkontroll på veien tilbake først, så jeg vet ikke om de stod der da jeg kjørte første gangen.. Lurer på om man alltid blir vinka inn ved laserkontroll, eller får man forelegg i posten? Fint om noen kunne svare på dette. Kan ikke huske å se noen som vinket inn biler lengre fremme, så jeg er veldig usikker nå.. Lenke til kommentar
anund Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Lurer på om man alltid blir vinka inn ved laserkontroll, eller får man forelegg i posten? Fint om noen kunne svare på dette. Kan ikke huske å se noen som vinket inn biler lengre fremme, så jeg er veldig usikker nå.. 9011695[/snapback] Det er kun ved passering av fotobokser at du får tilsendt forelegg m.m. i posten. Ved vanlige kontroller (laser) blir du vinket inn om du er så uheldig å ha kjørt for fort. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Nok riktig ja Fikk vite det av andre også nå. Var nok i værste fall at de målte veien hjemover tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå