miniPax Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Bestillte en 128MB No-Name brikke, og det var en TwinMos Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Bestillte nettopp den billigste PC2100 512MB brikken jeg fant:DDR-DIMM PC2100 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC266MHz) På denne, var det et TwinMOS klistremerke. Wow! tenkte jeg, og trodde jeg hadde fått noe bedre enn jeg hadde bestillt. Men når jeg skal sette den i PC'en, så legger jeg merke til at den gamle RAM brikken min, som har akkurat samme spesifikkasjonene som den nye, bortsett fra at det var 256MB, også har twinMOS klistremerke på! Bertyr klistremerket at det faktisk er proff RAM fra skikkelig produsent, eller er det TwinMOS klistremerke på alle noname? Det samme skjedde meg, og JA det er ordentlig TwinMos =)=) Når du bestiller NoName så tar bare leverandøren det de har mest av på lager, kanskje med unntak av noen ekstra dyre merker, like overprisa Corsair Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 jaja heldige meg som har fått TwinMos brikker jeg kan kjøre på CL2 da, når jeg kjøpte "noname ram" men det var på startit Samma her kan kjøre dem på cl2 jippi TwinMos billig ram rokker Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Svar på uttale fra CFD. Sier at TM-brikkene han har prøvd ikke klarer å oppfyllene standarden de skal ha og er dårlige. Motsier dette på det sterkeste. Har brukt 2 brikker selv nå: PC2100 512 DDR CL2 PC2100 256 DDR CL2,5 Alle chipene merket med TwinMOS. Disse har kjørt sammen på 176MHz FSB CL2 med beste timing og har fungert glimrende. Tror kanskje det sier mere om minnekontrolleren og systemet han har prøvd de på enn RAM-brikkene. Har kun gode erfaringer med brikkene fra TwinMOS. (Mrk: "Dette gjelder RAM-brikkene med Winbond-chipper og chipene som er merket med TwinMOS). Men vær litt kritisk til NoName-brikker merket med TwinMOS, disse har en tendens til å ikke være kompatible med en del hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå