Beatnut Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vil her ta for meg de forskjellige vindubehandlerne i *box-familien. Eksempelvis Fluxbox, Blackbox osv. Er her hovedsaklig på windows, men har valgt å holde denne tråden OS-uavhengig da jeg bruker Blackbox både i windows og Linux. Dette kan ta litt tid, men vil skrive litt om de forskjellige *box'ene og generelle tips. Er du nybegynner vil jeg selvfølgelig prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Vil også legge ut lenker til gode sider. Men ha tålmodighet. Det kan fort ta noen dager da jeg har mye å gjøre elelrs akkurat nå. Føler du at du har noe å bidra med, feel free til å skrive ett innlegg. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vet du om noen av de funker på vista? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Vet du om noen av de funker på vista? 9011573[/snapback] Nei, det gjør jeg faktisk ikke, men du kan jo feks laste ned BBClean herfra og teste det. Du kan fint teste det uten å måtte installere det. Hadde vært kult om du prøvde og deretter ga tilbakemelding på hvordan det funker. Har ikke Vista selv dessverre.. ennå. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vet du om noen av de funker på vista? 9011573[/snapback] Nei, det gjør jeg faktisk ikke, men du kan jo feks laste ned BBClean herfra og teste det. Du kan fint teste det uten å måtte installere det. Hadde vært kult om du prøvde og deretter ga tilbakemelding på hvordan det funker. Har ikke Vista selv dessverre.. ennå. 9011928[/snapback] Den versionen er fra før vista RC ble sluppet. Så tviler sterkt påa t det funker Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Vet du om noen av de funker på vista? 9011573[/snapback] Nei, det gjør jeg faktisk ikke, men du kan jo feks laste ned BBClean herfra og teste det. Du kan fint teste det uten å måtte installere det. Hadde vært kult om du prøvde og deretter ga tilbakemelding på hvordan det funker. Har ikke Vista selv dessverre.. ennå. 9011928[/snapback] Den versionen er fra før vista RC ble sluppet. Så tviler sterkt påa t det funker 9011993[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå