Gå til innhold

Ting å gjøre i Lofoten området?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurte på om ting å gjøre i Lofoten området, skal dit neste uke. Vi har allerede bestemt oss for å kjøre helikopter, lurte på om det er noen flere spennede ting å gjøre der (ekstremsport og diverse)

 

Håper virkelig på svar fra Lofot området kjennere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spise lofotfæsk på du vel gjøre iallfall... :p

 

Hva med surfing?

9017708[/snapback]

 

Er det seriøst surfe muligheter der? Isåfall hvor? Meget bra interessant svar der Jungeldyret.

9019503[/snapback]

Vi har veldig gode surfeforhold her oppe. Jeg vet ikke helt hvor, men en kjapp telefon til turistkontoret i f.eks Svolvær kan fortelle deg det.

Ellers er det lite å gjøre her. Jeg sitter fast her i en uke til før jeg kan dra hjem igjen. *sukk*

Lenke til kommentar
Hei

 

Lurte på om ting å gjøre i Lofoten området, skal dit neste uke. Vi har allerede bestemt oss for å kjøre helikopter, lurte på om det er noen flere spennede ting å gjøre der (ekstremsport og diverse)

 

Håper virkelig på svar fra Lofot området kjennere.

9011382[/snapback]

Litt morsomt det der.

 

Skal dit neste uke jeg også!

Hvor og hvor mye koster helikopter turen`?

Lenke til kommentar

var i lofoten 1 gang. synes det er litt kjekt å fiske der. men ka du skal gjere der kommer litt ann på alderen din.

 

-du kan vere med på ein sånn fiskebåt som tar deg med plasser der du får storfisk. :)

 

eller kan du kjøre atv, som passer best for 11-13 åringer. eller for eldre selfølgelig... er iallefall ein plass med gocart-bane der du kan betale for å kjøre atv ein stund

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Nope, bor ikke der, men jeg jobber på turistkontoret i Mo i Rana i sommer, så jeg har snakket med en del turister som vil til 'Låfåoten' på hvalsafari. :p

Det er visst garantert at man får se hval.. Regner med det er Spekkhogger eller noe..

9033658[/snapback]

Vi skal kanskje på noe sånt ja, men mye er booket siden det er fellesferie.

Lenke til kommentar
De har hvalsafari der da. Er det eneste jeg kan komme på som ikke er sagt :p

9033592[/snapback]

Ikke bare det, vi har ørnesafari også.

Ørner er skumle dyr. Hvis man legger sammen alle reinsdyrene samene påstår at havørnene har tatt, så må havørnene i Norge spise 1000 reinsdyr hver i året. Gromt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...