Faktum1 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei Lurte på om ting å gjøre i Lofoten området, skal dit neste uke. Vi har allerede bestemt oss for å kjøre helikopter, lurte på om det er noen flere spennede ting å gjøre der (ekstremsport og diverse) Håper virkelig på svar fra Lofot området kjennere. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg er der nesten hver sommer, ikke så mye å finne på , hvis du liker å gå i fjell er det et bredt utvalg der Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fæske torsk :!: Nei jeg vet ikke... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Spise lofotfæsk på du vel gjøre iallfall... Hva med surfing? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Spise lofotfæsk på du vel gjøre iallfall... Hva med surfing? 9017708[/snapback] Er det seriøst surfe muligheter der? Isåfall hvor? Meget bra interessant svar der Jungeldyret. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Spise lofotfæsk på du vel gjøre iallfall... Hva med surfing? 9017708[/snapback] Er det seriøst surfe muligheter der? Isåfall hvor? Meget bra interessant svar der Jungeldyret. 9019503[/snapback] Vi har veldig gode surfeforhold her oppe. Jeg vet ikke helt hvor, men en kjapp telefon til turistkontoret i f.eks Svolvær kan fortelle deg det. Ellers er det lite å gjøre her. Jeg sitter fast her i en uke til før jeg kan dra hjem igjen. *sukk* Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ok jeg må bare si det. det heter fesk, og ikke fæsk. ingen som sier det Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Søren og er for langt unna det fra der vi skal, kan du si meg hvilke andre steder det er surfe muligheter der? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fiske er jo morsomt, men ikke en ekstremsport. Dessuten, man spiser ikke torsk i måneder med uten r i navnet! Sei derimot, det er gode saker! Nam! Ellers blir det mye turgåing for min del. Det anbefales. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei Lurte på om ting å gjøre i Lofoten området, skal dit neste uke. Vi har allerede bestemt oss for å kjøre helikopter, lurte på om det er noen flere spennede ting å gjøre der (ekstremsport og diverse) Håper virkelig på svar fra Lofot området kjennere. 9011382[/snapback] Litt morsomt det der. Skal dit neste uke jeg også! Hvor og hvor mye koster helikopter turen`? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) var i lofoten 1 gang. synes det er litt kjekt å fiske der. men ka du skal gjere der kommer litt ann på alderen din. -du kan vere med på ein sånn fiskebåt som tar deg med plasser der du får storfisk. eller kan du kjøre atv, som passer best for 11-13 åringer. eller for eldre selfølgelig... er iallefall ein plass med gocart-bane der du kan betale for å kjøre atv ein stund Endret 8. juli 2007 av xersess Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 De har hvalsafari der da. Er det eneste jeg kan komme på som ikke er sagt Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 De har hvalsafari der da. Er det eneste jeg kan komme på som ikke er sagt 9033592[/snapback] Er det gøy, bor du der? Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nope, bor ikke der, men jeg jobber på turistkontoret i Mo i Rana i sommer, så jeg har snakket med en del turister som vil til 'Låfåoten' på hvalsafari. Det er visst garantert at man får se hval.. Regner med det er Spekkhogger eller noe.. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nope, bor ikke der, men jeg jobber på turistkontoret i Mo i Rana i sommer, så jeg har snakket med en del turister som vil til 'Låfåoten' på hvalsafari. Det er visst garantert at man får se hval.. Regner med det er Spekkhogger eller noe.. 9033658[/snapback] Vi skal kanskje på noe sånt ja, men mye er booket siden det er fellesferie. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hmm.. Det kan hende ja.. Her er iallfall hjemmesiden http://www.orca-lofoten.com/ Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hmm.. Det kan hende ja..Her er iallfall hjemmesiden http://www.orca-lofoten.com/ 9033712[/snapback] Takk det er vel ikke mulighet for å svømme med dem? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 De har hvalsafari der da. Er det eneste jeg kan komme på som ikke er sagt 9033592[/snapback] Ikke bare det, vi har ørnesafari også. Ørner er skumle dyr. Hvis man legger sammen alle reinsdyrene samene påstår at havørnene har tatt, så må havørnene i Norge spise 1000 reinsdyr hver i året. Gromt. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hmm.. Det kan hende ja..Her er iallfall hjemmesiden http://www.orca-lofoten.com/ 9033712[/snapback] Takk det er vel ikke mulighet for å svømme med dem? 9033814[/snapback] Det vet jeg ikke.. Har aldri hørt om det i hvertfall.. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hmm.. Det kan hende ja..Her er iallfall hjemmesiden http://www.orca-lofoten.com/ 9033712[/snapback] Takk det er vel ikke mulighet for å svømme med dem? 9033814[/snapback] Det vet jeg ikke.. Har aldri hørt om det i hvertfall.. 9036008[/snapback] okoko Charlotte. Denne siden burde du vite om som er turistguide: http://www.lofoten-opplevelser.no/html/opplevelser.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå