Gå til innhold

VIKTIG!!!! PLZ SVAR!!


Anbefalte innlegg

Eg var innpå posten.no for å spore opp ein pc eg har bestilt. Der stod det at den var blitt sortert i Oslo i dag kl. 09.53 i dag tidlig. Eg bor på vestlandet kan eg regne med å få den i morra då? Eller får eg den på fredag?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg var innpå posten.no for å spore opp ein pc eg har bestilt. Der stod det at den var blitt sortert i Oslo i dag kl. 09.53 i dag tidlig. Eg bor på vestlandet kan eg regne med å få den i morra då? Eller får eg den på fredag?

 

Takker for alle svar!

 

Hvorvidt du får pakken i morgen avhenger av hvor på Vestlandet du bor vil jeg tro. Bor du i eller nærme en av de store byene (og postsentralene) er sannsynligheten stor for at du mottar den i morgen. Bor du langt unna de store byene går det nok minst enda en dag.

 

Forøvrig bør du absolutt tenke over hvordan du bruker emnefeltet ditt. Emnefeltet er ment for å gi en pekepinn på hva tråden handler om.

 

Les http://forum.hardware.no/nettikette.php for ytterligere informasjon om bruk av forum.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Eg var innpå posten.no for å spore opp ein pc eg har bestilt. Der stod det at den var blitt sortert i Oslo i dag kl. 09.53 i dag tidlig. Eg bor på vestlandet kan eg regne med å få den i morra då? Eller får eg den på fredag?

 

Takker for alle svar!

 

Ser ikke noe viktig her, jeg. :evil:

 

Staljin

Lenke til kommentar

Bor du i Bergen får du den ikke før på fredag tidligst. Grunnen er at den skal innom sorterings sentralen i Bergen før den blir sendt ut til det lokale postkontoret. Bor du et sted der det bare er ett postkontor som fungerer som sortering og utlevering kan du være heldig å få den i morgen.

Lenke til kommentar

Jepp...etter at jeg ble flyttet fra hovedpostkontoret til lokalpost på Spar butikken må jeg vente minst en dag før jeg kan hente pakken. Og de som jobber der har så utrolig liten peiling at det gjerne tar litt tid å finne pakken. Og da snakker vi om 2 ynkelige små hylelr som skal letest igjennom. Begynner å bli litt småirritert. får se hvordan det går i morgen når jeg skal hente nytt kabinett og dioder :)

Lenke til kommentar

Komplett leverte inn pakke 1800 om kvelden.

Neste dag sorteres den i Hamar. Kjøres fra Hamar om natten, er på Dombås kl 8 om morran (hvilket var i dag tidlig i skrivende stund). Men tror dere ikke postfolka på posten på Dombås ikke greier å få kjørt pakka de siste kilometerne til mitt lokale postkontor før i morgen??

All ære til Komplett som sendte pakka noen timer etter at jeg bestilte.

Ingen ros til posten... Posten er treig, teit, og legger ned alt her oppi Gudbrandsdalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...