taKenzZz Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Er dette et bra kabinett? Noen som har erfaringer? Endret 5. juli 2007 av taKenzZz Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Eg har ditta kabinettet, bere i grønt. Kvaliteten er bra, men lysa framme blir fort øydelagt, virka som ledningane ikkje er laga for at kabinettdøra skal opnast og lokkast så mykje. Kabinettet er ikkje så veldig stort heller, men det er greit nok. Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Har ikke det kabinettet men har https://prisguiden.no/product.php?productId=25848 som jeg har hatt siden 2003! Det står fortsatt men pleksiglasset oppå er knust, mange bulker i sidedørene og de sporene skruene skal inn er helt ødelagte så sidedørene henger såvidt sammen. Viftene sluttet å virke etter 2 år (lol) og svartfargen på fronten er slitt ut. Kjøpte dette kabinettet da jeg var 12 år og det henger da sammen enda Raidmax er ikke det du går for om du vil ha et solid kabinett. Men de har fine fjortis kabinetter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har kabinettet, liker det ikke i det hele tatt Det første jeg tenker på da er løsningen inni kabinettet. Synes det godt kunne vært enkle clips e.l. man festet harddisker og drev med, men man må til med skruer av alle slag. Det er også ganske trangt å komme til helt øverst i drive-bayen hvis du skal ha en dvd-spiller der. Du blir også fort lei lysene foran, lover deg Hvor mye skal du bruke på kabinett da, eller har du allerede bestemt deg? Vil du ha et kabinett med plastfront og dårlige løsninger, værsågod Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er dette et bra kabinett? Noen som har erfaringer? 9011192[/snapback] nei. kompis av meg hadde et slikt. plastik vræl :!: Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hadde det før, var jo litt kult med de lysa og alt mulig annet "Dilldall" i starten når jeg fikk min egen pc men så ble jeg lei ganske fort.. Kabinettet er jo helt ok hvis du ikke vil bruke penger på kabinett. Mitt hodt hvertfall bra og hadde ingen problemer med det.. Men putt heller noen hudre lapper til i og kjøp deg noe bra med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå