Gå til innhold

Kritikk på webdesign: EGZ

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå har det seg slikt at jeg har nok engang laget nytt design for Ern's GamerZone. Har laget flere utkast før jeg kom til den jeg er mest fornøyd med (utkast 7) og nå vil jeg gjerne ha litt tilbakemelding på den. All seriøs kritikk er velkommen.

Webdesignet finner man her.

Jeg vil gjerne også spørre for nysgjerrighetens skyld om utkast 3 er bedre eller verre enn utkast 7? Utkast 3 finner man her.

Selv om jeg mest sannsynlig kommer til å ende opp med utkast 7.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var litt kjedelig synes jeg. 2'eren var litt bedre, men likevel ville jeg prøvd en annen farge en så mørk på bakgrunnen til innholdet. Noe litt lysere (ikke selve bakgrunnen, bare der teksten er)

Men for å være ærlig, så liker jeg designet du har best fortsatt

Edit:

Du må fikse signaturen din tror jeg.. (God jul lol)

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Bah.. jeg greier ikke å lage nytt design for EGZ. Kanskje jeg bare skal modde på den gamle? Jeg vil gjerne ha en litt lysere og med flere farger enn det den har nå. Men jeg kan kanskje beholde utseende?

Jeg skal oppdatere denne tråden når/hvis jeg kommer på noe. Kritikk om de andre utkastene er fortsatt velkomne. Kanskje jeg lager dem til templates elns.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Jeg synes også at 35 var den peneste.

Den eller 7.

Har ikke helt pestemt meg enda.

EDIT: 7 er penest.

Endret av Slettet-yzDjfSSl
Lenke til kommentar

Det er ikke en gamerside, selv om navnet kanskje antyder det.

Forøvrig mener jeg fortsatt at 3.5 er bedre enn 8, men noe som kanskje kunne vært litt moro og sett er hvordan det hadde blitt hvis du hadde blandet de to? Istedenfor den hvite bakgrunnen på 3.5, bruke den svarte/grå og bruke den nydelige rødfargen/grønnfargen på teksten. Mulig du bør gjøre noe med den blomstrete bakgrunnen tho.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Jeg vet at det har gått en stund nå, men etter en god pause har jeg kommet med enda et uttkast, 9.

EGZ4_Draft9_prev.jpg

Jeg har da valgt å gå en simplere, lysere stil en før.. kanskje litt for simpelt? Nå vurder og kritisér!

Større bildet finnes her: http://www.ernsgamerzone.com/EGZ4_Draft9.jpg

Er fortsatt ikke helt sikker på de forrige utkastene. Bare å komme med innslag. Er ikke helt sikker på hvorden selve innholdet ser ut i uttkast 9.

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...