Bigfesk Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei. Jeg leter etter et spill som jeg spilte da jeg var yngre som vi kalte "jojo mannen" da. Litt vanskelig å si hva det går ut på, men det er en mann/gutt som tar fiender med noe som ligner på en jojo. En kompis mente at det heter noe med "adventure....", men det hjelper lite. Vet du hvilket spill jeg prater om? På forhånd takk Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) StarTropics kanskje. Endret 5. juli 2007 av Kakkoii Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 OMG dette spillet har jeg prøvd å finne ut hva het i mange år! Lagde tom en egen tråd for dette for en stund siden men fant fortsatt ikke ut hva det het Men nå var jammen meg det første svaret som kom i denne posten det spillet jeg har lett etter Lenke til kommentar
@ir Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er det han fyren som er med i Super Smash, som heter Ness? Han svinger jo rundt med en jojo-ting. Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tror ikke det er Mother/Earthbound, men det kan kanskje være Adventures of Lolo. Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 det var startropics takk så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå