MrUrge Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nå har jeg fått til dual screen, og det funker helt konge.. Men går det ann å få start linja sånn at den går på begge skjermene? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jau, ingen problemer. Last ned Ultramon Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bare last ned Ultramon, såvidt jeg vet så funker det med både Nvidia og ATI. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Konge.. Takk, det funka.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kan jo gjøre alt det der med orginale drivere Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Men hva med et bakgrunnsbilde på hver da? Sorry az.. Men orker ikke lete rundt omkring på pcen etter hvordan jeg kan få det til.. Mye lettere å spørre her så sparer man en del tid.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ultramon kan også sette individuelle bakgrunnsbilder. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Fikk det til.. Takk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har nettopp dratt ned UltraMon, er litt usikker på hvor jeg finner muligheten for to bakgrunner. Noen som kan gi meg en pekepin mens jeg leter videre? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har nettopp dratt ned UltraMon, er litt usikker på hvor jeg finner muligheten for to bakgrunner. Noen som kan gi meg en pekepin mens jeg leter videre? Bruker ikke UltraMon akkurat nå, men mener du kan høyreklikke på systray-ikonet og velge "wallpaper". Elns... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sette oppsettet over til span-mode og laget meg en engen bakgrunn som strekker seg over begge skjermene. http://dump.uendelig.org/data/Default_Background.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå