Nuffern Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Fikk en mail med to word-dokumenter som vedlegg igår. Åpnet de og tittet på dem via Outlook Express, og det var ingen problemer tilknyttet dette. Idag derimot får jeg ikke åpnet dem!! Klikker på bindersen (vedleggstegnet) i outlook express, men ser at filnavnene er nedtonet og får ikke trykket på dem. Hva i all verden er det godt for?? Hva skal jeg gjøre for å kunne få sett på de.. evt. lagret de? _ Nuffern _ Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Outlook express har sperret vedleggene fordi det kan være potensielle virus. Hvorfor den plutselig gjorde det vet jeg ikke. Du må uansett gå på verktøy -> innstillinger -> sikkerhet og finne markeringsboksen hvor det står om at outlook nekter å åpne "farlige" filer.. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Hehe, takker for all hjelpen.. men jeg fant det nettopp ut selv. Hadde bare litt hastverk med å få åpnet en kontrakt. Takk takk uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå