Ola92 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hei! Jeg er på leting etter et nytt kamera med stor skjerm (minst 2.5", helst 3"). Kameraet burde ha god bildekvalitet. Og det er veldig viktig med lader! Har sett på: Fujifilm FinePix F30 Canon Ixus 850 IS HP Photosmart R927 Trenger raske svar, fordi jeg skal på ferie Takker for alle forslag! Endret 5. juli 2007 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ville nok valgt bort HP kameraet av disse, ettersom bildekvalitet er viktig. HP har aldri vært like gode som Canon og Fuji sine tilsvarende kamera. Søker du på hhv. F30 og Ixus 850IS så vil du få opp en masse tråder som inneholder mer informasjon om disse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Må du ha et sånt knøttlite kamera ? Hvis ikke, så bør du se på FujiFilm S6500fd Du vil få bedre bildekvalitet og større zoom område. Skal du ha et lommekamera, så er jeg enig med Afseth. Tom Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Takk! Endret 8. juli 2007 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har vurdert Casio Exilim V7... Har dere noe å si om den? Takker fro alle svar! 9016655[/snapback] V7 synes jeg er ganske bra. Det var jo tross alt jeg som anbefalte deg den . Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 hehe. gå for canon ixus. med den går du ikke feil Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Slettet noen off-topic poster Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Bra design er også viktig for meg. Tynn og stor skjerm er VELDIG viktig Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Bra design er også viktig for meg.Tynn og stor skjerm er VELDIG viktig 9031248[/snapback] Ixus 75 ? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Bra design er også viktig for meg.Tynn og stor skjerm er VELDIG viktig 9031248[/snapback] Ixus 75 ? 9044181[/snapback] Den var grei, men jeg leter etter no som ligner på Sony DSC-T50/Casio V7 Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Vel ut ifra mine erfaringer med kompakte lommekamera ville jeg valgt et Canon kamera som passer dine krav, om du vil ha et som er littegranne større så har du Canon Powershot G7 som har fått meget bra kritikker. Personlig er jeg dritt lei sånne kamera og bruker telefonen istedenfor, skal ha meg et Canon S3IS eller S5IS, har ikke helt bestemt meg der enda. Får ikke lønn før 25 juli så har litt tid å tenke på enda.. Uansett, lykke til med handelen (PS! Sjekk guiden på www.akam.no for å se litt selv) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 G7 er jo direkte gigantisk, og jeg tror neppe at trådstarter er interessert i det største kompaktkamera som finnes, når han ber om et som er tynt. Vil du ha de samme kvalitetene som G7 tilbyr, men muligheten for å stappe det ned i en lomme på noe annet enn en diger parkas, så er Nikon P5000 det beste alternativet. Eller har S500 fått god kritikk av akam. Ixus har altid vært gode alternativer for dem som vil ha god kvalitet, men gjerne ofrer den kreative kontrollen av eksponeringen. Hvorfor ikke Sony T-50? Er det dårlig? Ps: Jeg anser ikke superzoom og semikompakt som kompaktkamera, det er en bridge, som det ofte kalles av de som bruker slike aparater. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Vel ut ifra mine erfaringer med kompakte lommekamera ville jeg valgt et Canon kamera som passer dine krav, om du vil ha et som er littegranne større så har du Canon Powershot G7 som har fått meget bra kritikker. Personlig er jeg dritt lei sånne kamera og bruker telefonen istedenfor, skal ha meg et Canon S3IS eller S5IS, har ikke helt bestemt meg der enda. Får ikke lønn før 25 juli så har litt tid å tenke på enda.. Uansett, lykke til med handelen (PS! Sjekk guiden på www.akam.no for å se litt selv) 9045042[/snapback] Har lyst på litt tynnere kameraer. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hehe, ja så det.. skader ikke å foreslå noe annet da igjen, utifra mine erfaringer har jeg absolutt ingen skrupler med å anbefale Canon Ixus serien. Edit: Og for all del finn et med mer enn 3x optisk zoom, er ingenting som er mer frustrerende enn for lite zoom spør du meg... hehe Endret 10. juli 2007 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Men på den andre side er 3x zoom mye skarpere i samme prisklasse som større zoom, grunnet en enklere konstruksjon. Nesten alle dSLR leveres med 3x zoom. Zoom trenger man, i likhet med å lette på røven inni mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå