hernil Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 som dere ser her, ser dere at jeg tydeligvis har en virus-befengt keylogger i: "Lokale mapper\Slettede elementer", greit nok det, skal vel gå ann å fjerne det, men hvor i all verden er lokale mapper? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du er sikker på at ikke det der er mappa hvor Norton legger filer i karantene? uansett hvis filen ligger på hardisken burde du finne den ved å søke på filnavnet (se scanloggen din) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) fjerna filene i norton og SAS sine karantener og nå ser det ut som jeg er clean! Endret 6. juli 2007 av hernil Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 fjerna filene i norton og SAS sine karantener og nå ser det ut som jeg er clean! 9016278[/snapback] eller ikke... tok en ny scan, og nå er de tilbake, samme sted. Lokale dokumenter\... hvor i all verden er ligger lokale dokumenter? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 "Lokale mapper\Slettede elementer" må være i outlook, lokale dokumenter vet jeg ikke Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) MS Outlook er det første som jeg tenker på, eventuelt Thunderbird Har for eksempel selv denne stien der Thunderbird lagrer ting: H:\*******\Mail\Thunderbird\Profiles\********.default\Mail\Local Folders Edit: eventuelt også (disse heter ikke lokale mapper dog) C:\Documents and Settings\LocalService C:\Documents and Settings\LocalService\Lokale innstillinger C:\Documents and Settings\Default User\Lokale innstillinger Endret 7. juli 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) tusen takk for hjelpen! det var i outlook express sine slettede elementer de (virusene) lå! sletta fila "slettede elementer" i explorer og tok en ny scan, jeg er nå clean hvis man ser bort fra en og annen tracking cookie. Endret 7. juli 2007 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå