AVgutten Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ok, enkelt og greit. Hvilken 500 GB harddisk bør jeg velge. Ser at en del folk har problemer med WD diskene sine. Skal brukes til laptop, trolig acer travelmate. Takk for svar Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg kan anbefale LaCie sine. Har en på 250GB, den er meget solid og stabil. Aldri hatt problemer med den. Men min WD 320 Gb derimot har noen negative sider. Neste gang jeg kjøper skal jeg ha Lacie. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Ok, enkelt og greit. Hvilken 500 GB harddisk bør jeg velge. Ser at en del folk har problemer med WD diskene sine. Skal brukes til laptop, trolig acer travelmate. Takk for svar 9010602[/snapback] Kjøpte nettopp en LaCie 320gb ekstern harddisk til akkuratt min Acer Travelmate:) Veldig fornøyd. Eneste jeg kan klage på er at USB-Kabelen er kort. Ellers er den kald, liten og veldig pen. HDD'en finnes nok i 500gb version og, sjekk prisguiden. Edit: var ikke først nei Endret 5. juli 2007 av todda7 Lenke til kommentar
AVgutten Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Høres bra ut. Tror jeg kommer til å gå for en LaCie. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Høres bra ut. Tror jeg kommer til å gå for en LaCie. 9010743[/snapback] Jada. Du kommer sikkert til å bli fornøyd. Men bare så du vet det; Det finnes like mange meninger om harddisker som sandkorn på stranden. Alle har sin egen mening og erfaring. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 WD Elements er i alle fall SINNSYKT varm selv om den er billig. Jeg er svak for WD Mybook World Edition. Digg å ha tilgang til film og musikk wherever I go, samt at jeg ikke trenger å ha server-PC'en på for å se film på laptopen. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har to stk 500gb elements disker, har ikke hatt noe kødd med de enda. Kanskje det er brukerene det er noe i veien med Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Har to stk 500gb elements disker, har ikke hatt noe kødd med de enda. Kanskje det er brukerene det er noe i veien med 9011568[/snapback] Har du prøvd å la dem stå og jobbe i fem-ti minutter og så lagt hånden din oppå?...ganske varme ja... Endret 5. juli 2007 av trettifire Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) De er ikke akkurat de kjøligste nei Men skal ta de utav coveret å bruke de i en stasjonær så snart jeg får kjøpt meg en, det er faktisk sata disker Edit: På en god dag tror jeg faktisk jeg kunne ha stekt noe på de... Endret 5. juli 2007 av Lolliken Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Var også fornøyd med min Lacie 250GB D2 disk til den plutselig tok kvelden. Elektronikken i selve boksen tok kvelden, men harddisken er helt i orden. Har kjøpt meg en Elements 500GB og ser så langt fornøyd. Bruker den bare til backup så den rekker aldri bli så veldig varm. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvor ofte driver man å beføler en ekstern disk da? Det er vel ett fett om den er varm eller ikke om den fungerer og gjør det den skal. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvor ofte driver man å beføler en ekstern disk da? Det er vel ett fett om den er varm eller ikke om den fungerer og gjør det den skal. 9011787[/snapback] Det får du nesten stå for selv... Harddisker får kortere levetid hvis de står konstant under høye temperaturer. Du velger seff selv. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 har ikke hatt noen problemer med min wd500, men synes USB2 er litt tregt og bruker den ikke til annet enn backup. kan anbefales, men kjøp den med esata-kabel Lenke til kommentar
Junta Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg kjøpte meg nylig denne, flott sak. Kjør på eSATA, så funker det som de andre diskene dine. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg kjøpte meg nylig denne, flott sak. Kjør på eSATA, så funker det som de andre diskene dine. 9013190[/snapback] 1200 er nokså dyrt da, i forhold til mine 900 for en Lacie, og det var til og med i en butikk(altså, fysisk butikk liksom Elprice...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå