tharshan Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Eg begynte plutseleg å tenke på om eg kunne sette inn to forskjellige pumpe i same loop. Eg har Hydor seltz L30, og lure på om det er mogleg åå sette inn ein annan pumpe? Er det mogleg? nå har eg: pumpe>radiator>CPU>GPU>NB. Kunne eg ha gjort sånn ved sette inn ein heilt annan pumpe? pumpe>radiator>CPU>pumpe2>GPU>NB Tenkte litt på ein modda MCP350... Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ifølge freecableguy (anerkjent fyr på extremesystems) funker det best å putte pumpene i serie rett etter hverandre. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ifølge freecableguy (anerkjent fyr på extremesystems) funker det best å putte pumpene i serie rett etter hverandre. 9010830[/snapback] Og då skal det gå fint som om den eine er mykje kraftigare? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hakje så mykje peiling på vannkjøling, men hvis du set den kraftigaste som nummer 2 vil vel den "suge" ut vatnet av den første. Og set du den kraftigaste som nummer 1 vil vel den trykke på den andre. Eller? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Mulig at forutsetningen er at en skal ha like kraftige pumper, aner ikke. http://www.thetechrepository.com/ Endret 5. juli 2007 av Big SturL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå