Rauen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei Når jeg starter maskinen min så går det et par sekunder så piper den et par ganger og så skjer det ikke mer, den fortsetter å gå men skjermen forblir svart. Kommer ikke inn i Bios så jeg for ikke formatert den som var utgangspunktet. Alt dette skjedde etter at jeg i går kjøpte meg en ny harddisk og koblet den til for å installere operativ systemet men så kom det opp at jeg måtte koble til et boot device elns og restarte maskinen.. etter det dukket problemet opp.. jeg har prøvd å restarte CMOSEN men hjelper ikke:S Hva ska jeg gjøre? noen som har peiling? Takk for all hjelp:D Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg loket litt rundt i forumet, og tror kanskje denne kan hjelpe. Er ikke noe svar her, men har du samme problemet? Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei. De pipene du hører er litt viktige. Antall pip og lengden på pipene kan fortelle deg hva som er galt. Lenke til kommentar
Rauen Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hei. De pipene du hører er litt viktige. Antall pip og lengden på pipene kan fortelle deg hva som er galt. 9010453[/snapback] det er to raske pip -pause og så 8 etter hverandre og så en veldig kort pause før et siste pip kommer.. Det kommer etter maskinen har gått i ca halvannet minutt Lenke til kommentar
Rauen Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hvilket hovedkort har du? 9010541[/snapback] Jeg har ASrock 775-dual vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå