Melkekartong Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Fikk i dag min nye harddisk fra netshop (WD5000AAKS), men så heldigvis litt på den før jeg tok den ut av den antistatiske posen.. Ble litt skeptisk.. HVOR kobler jeg inn strømmen?? http://home.no.net/~rex2k/harddisk/ (Porten til venstre på dette bildet er for å bruke WDs SecureConnect) Lenke til kommentar
entonic Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 nei den til venstre der er Sata strøm. altså strøm kontakten Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Åja.. Dæven.. Stemmer, det.. Har vanligvis brukt molextilkobling til strøm og SATA Secureconnect (som både bruker strøm- og satagreia) til harddiskene.. Men ser ut til at dette ikke blir noe av lenger, da WD har fjernet molexpluggene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 På de fleste strømforsyninger er det jo S-ATA strømkontakter, så du har sikkert ingenting å bekymre deg for. Lenke til kommentar
raidernor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Åja.. Dæven.. Stemmer, det.. Har vanligvis brukt molextilkobling til strøm og SATA Secureconnect (som både bruker strøm- og satagreia) til harddiskene.. Men ser ut til at dette ikke blir noe av lenger, da WD har fjernet molexpluggene 9011354[/snapback] ikke bare WD som har fjerna molexpluggene.. begynte å stusse litt selv når jeg fikk mine seagate disker var vant med molex som jeg da hadde på mine disker Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ikke bare WD som har fjerna molexpluggene.. begynte å stusse litt selv når jeg fikk mine seagate disker var vant med molex som jeg da hadde på mine disker 9021805[/snapback] WDs nyeste raptor serie har faktisk både molex og sata-type strømplugg, men vil vel anta at dette ikke varer så lenge og er vel mest av alt en merkelig kuriositet, ettersom de andre nye disk seriene deres bare har sata-kontakt så vidt jeg veit /DFN Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har du ikke sata kabel på strømforsyningen din kan du jo bare skaffe deg en slik overgang: MVH Andreas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det pleier vanligvis følge med hovedkortet, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå