Kurt P Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei jeg oppdaget plutselig i dag at jeg ikke kan skrive æ ø og å på msn.. heller ikke "?" hva er feilen ? Lenke til kommentar
Mr.Anglevik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei jeg oppdaget plutselig i dag at jeg ikke kan skrive æ ø og å på msn.. heller ikke "?" hva er feilen ? 9010241[/snapback] kan hende du har på engelsk tastatur, kan skifte det nede med klokka osv, NO (norsk( eller EN *engelsk( ellers er eg litt usikker>( Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 men det gjelder ikke annet enn på msn skjønner du .. Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Ka for ein hjemmeside har du installert Messenger frå? Vis du har lasta ned fra kanskje ein amerikansk versjon eller noe annet så kan det vere feilen. Eller ved å ha ein gammel versjon av Messenger? Og MSN finnes ikkje lengre, Windows Live Messenger som finnes nå står det til og med på nettsida til MSN at di bruker Windows Live Messenger istedenfor. Kan også hende det at Pcen din ikkje er kombatibelt med Windows Live Messenger. Eller så er filen du har lasta ned korrupt. OG Ikkje installer Plugins osv for Messenger (tips fra meg) får bare msn til å funke ikkje som det skal Endret 5. juli 2007 av Ganam Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 det fungerte bra i går da... : / må ha kommet bort i no knapper tror jeg.. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 det fungerte bra i går da... : / må ha kommet bort i no knapper tror jeg.. 9010850[/snapback] Trykk Alt-Shift Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Prøv å fikse dette inne i MSN! På Options eller lignende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå