getit Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvilke nettsider om hardware besøker du, - utenom hw.no, herunder ok.no osv. :wink: Lenke til kommentar
getit Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Det er en norsk nettside med diskusjonsforum jeg leter etter, hvor flere som frekventerer forumet her også poster innlegg, - hva heter det da? Vel, - jeg håper på flere forslag, - så kanskje flere får nye alternativer på nettet. :wink: Lenke til kommentar
kindings Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 http://www.hartware.de er en fin side, de har prisguide for Tyskland og mye annet kjekt. Lenke til kommentar
damned Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 jeg besøker: www.itpro.no hardware.no overklokking.no og itavisen.no Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 www.anandtech.com www.tomshardware.com Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 www.ocshoot.no er heller ikke så værst da Lenke til kommentar
getit Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Tror diskuter.no var den jeg lette etter. Skal sjekke den nå. Noen som syns noe om diskuter.no? er den bra, - og hva er tema der? (Jeg sjekker altså siden selv nå straks ...) :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå