Tommy Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har ingen peiling på bil, men nå har det seg slik at jeg blir nødt til å kjøpe en... Jeg har ca 60 000 å bruke, og lurer på om noen har noen anbefalinger til den prisen..? En bekjent fortalte meg at til den prisen får jeg mest bil for pengene hvis jeg velger en "japansk bil". Har tenkt litt på en Colt, 98-99-00 modell, men som sagt har jeg ingen greie på det... Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Japansk er nok lurt i denne prisklassen, du kan få en strøken f.eks. Corolla til denne prisen. Eksempel Skulle jeg personlig ha kjøpt en bil i denne prisklassen hadde det blitt en Seat Toldedo, gode biler som går langt. Eksempel Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Japansk er slett ikke dumt i denne prisklassen. Men du skriver ingenting om hva slags bil du trenger! Bør den være liten og bruke lite drivstoff, trenger du mye plass, vil du gjerne ha litt motor? Finnes også mye fine biler til den prisen som er billige fordi de er ukurante og tungsolgte. Alfa 156 f.eks begynner jo å nærme seg ditt prissegment Er mye å velge i. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Anbefaler Citroen eller Peugeot dersom du vil ha mye bil og komfort/ekstrautstyr for penga. En corolla kan ikke måle seg komfortmesseig sammenlikna med en fransk bil til samma pris. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Takk for svarene.. At den er billig i drift er nok det viktigste ja... Trenger værken stor motor eller mye plass.. Hva med ford focus? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Takk for svarene..At den er billig i drift er nok det viktigste ja... Trenger værken stor motor eller mye plass.. Hva med ford focus? 9012545[/snapback] ok, da trur jeg du vil få mye glede av en Citroen Xsara, feks: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10...s=null&tot=null Solid, driftssikker og behaglig bil med klima, regnsensor osv.. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10...7abcC6kh1322074 Citroen Xantia http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10...7abcC6kh1322074 Større bil en Citroen Xsara, enda mer komfortabel. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Tenkte bare på det, svogeren min har en strøken mondeo Ghia som ikke har gått noe. Han får nesten ingenting igjen for den. Etter det jeg kan skjønne, er det en flott bil, kanskje litt stor, men til gjengjeld veldig behagelig. Et søk på finn ga meg 231 treff i din prisklasse. Har hørt at de er billige, fordi det er så mange av dem, og de begynner å se "gammeldagse" ut. Bare så det er sagt, dette er ikke et forsøk på å selge, han har byttet inn bilen sin. Synes bare han fikk skambud for den. Endret 5. juli 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå