Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Er pcen min ødlagt nå eller er det en mulighet?

Anbefalte innlegg

Hei.. :(

Når jeg skrur på pcen min kommer det opp en melding som sier:

Keyboard errer or no keyboard present.

Også går det ikke annt å trykke på noen knapper.. og jeg får heller ikke formatert den som egentlig var planen..

Går det ann å få fiksa dette selv eller må jeg sende den på rep? :(

Hadde tenkt til å formateren den siden jeg tror jeg har no virus i operativsystemt og virus prg. mitt klarte ikke å fikse det..

Noen forslag?...

Endret av xXx_einar_xXx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

keyboard error betyr bare at den ikek finner noe tastatur tilkoblet. Prøv først å koble fra og så på igjen tastaturet (mens maskinen er av). om det ikke funker kan tastaturet ditt være skadet, og du bør prøve med et annet tastatur. Se om du kan låne et for å teste.

Det er ingenting i beskrivelsen din som indikerer at det er noe galt med PCen egentlig...

-Stigma

Lenke til kommentar

Hei.

Hadde lingnende problem. Den midlertidlige løsninen var å ta ut kontakten på tastaturet å sette den inn igjen, dette skjedde når jeg trykket f8 og delete(bios).

Skjedde ikke hver gang bare innimellom. Håper det hjelper.

Edit.

Stigma var før meg.

Men jeg gjorde dette mens maskinen var på.

Endret av slimjim
Lenke til kommentar

Hei igjen.. Takk for svar.

Jeg prøvde et tastatur med ps2 utgang og heldigvis funka det.

Så jeg formaterte pcen og installerte operativsystemet på nytt, men da kom problemet at musa mi ikke funker :dontgetit:

Noen som har no forslag til det problemet..?

Fik forresten installert driveren til musa med tastaturet, men det hjalp ikke mye..

Har prøvd to forskjellige muser, begge med usb da siden jeg ikke har noe mus med ps2 utgang.. men ingen av de funket.. har prøvd de på den bærbare jeg sitter på nå og der funka de fint..

Endret av xXx_einar_xXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...