Christoffero89 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Når tod nevnes brukes altid et annet ord forran "Tod" hvilket ord? Korrekt:) Svaret er THE Tod Lurer på hvorfor han Kalled THE tod hele tia Endret 19. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 The Tod er korrekt:) Hvorfor kalles han det hele tia? Lenke til kommentar
firsom Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Regner med at det siste spørsmålet ikke var et fasitspørsmål, men mer et vanlig spørsmål og det er vel bare fordi han kaller seg selv det. Tar et nytt sånn uten videre, og fortsetter med et "fullfør-spørsmål" I følge Turk tidlig i serien så "får" Turk det av Carla - Daily and nightly and... fullførs please. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) "Daily, nightly and ever so rightly" Edit: Kva var navnet på den tredje bjørnen? Endret 19. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
firsom Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er rett. For en utrolig bra setning, lurer på om det var de som fant på den eller om den er vanlig i amerikansk kultur. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 "Daily, nightly and ever so rightly" Edit: Kva var navnet på den tredje bjørnen? Mocca bear! Hva heter han som tar for mye på folk? Lenke til kommentar
Semic Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Den tredje bjørnen var virkelig Caramel Bear, men han fyren som tar for myee på folk er Jimmy the overly touchy orderly Hvis riktig: Hvorfor ble Dr. Maddox sparket? Endret 19. januar 2009 av Semic Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ingen har svart riktig på mitt spørsmål endå. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ingen har svart riktig på mitt spørsmål endå. "Daily, nightly and ever so rightly" Edit: Kva var navnet på den tredje bjørnen? Mocca bear! Hva heter han som tar for mye på folk? Som forøvrig var feil. Tenkte på Izzy. Den tredje bjørnen var virkelig Caramel Bear, men han fyren som tar for myee på folk er Jimmy the overly touchy orderly Hvis riktig: Hvorfor ble Dr. Maddox sparket? Need glasses, Zeph? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Om svaret på eit spørsmål hadde vore "JD" og ikkje "John Dorian" så er eg enig, men eg spurte etter navnet, ikkje kallenavnet. Lenke til kommentar
Semic Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvis caramel bear var den du mente, da er navnet Ricky Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ah, men da skulle du egentlig spurt "hva heter Caramel Bear egentlig?". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Kvifor det? Litt av poenget var at folk måtte tenke seg til kven bjørnen var. Eit navn er eit navn, kallenavn er noko anna. Eg kunne skrive "Kven var den tredje bjørnen" og akseptert både Caramel Bear eller Ricky, men eg ville ha navnet. Endret 19. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Semic Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hvorfor ble Dr. Maddox sparket? Endret 19. januar 2009 av Semic Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Bakenforliggande årsak var at dei ansatte ikkje likte ho og bad Kelso om hjelp til å fjerne ho. Den direkte årsaken var at Kelso hadde dritt på fleire medlemmer av styret og klarte gjennom ein form for utpressing å få styret til å sparke ho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå