Zapticon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Var faktisk midtveis i sesong 1 eg skreiv fyrst, men so tenkte eg at det var litt tidleg Well, nytt spm: Kva føreslår JD at Turk bør seia til Molly om ho spør han om kvifor han berre køyrde vekk då ho snakka til han? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) I hate white chicks, and then she'll say, "no you don't", and you'll say "I mean White Chicks the movie", and then she'll laugh and forget all about it. Noen andre kan ta. Endret 29. november 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvem er faren til Lloyd? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Coronel Doctor. Hva er hans egentlige navn? (lett) Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Coleman slawski hva heter mannen til Laverne? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har ikke noe på lager, så nestemann kan bare fyre løs^^ Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hva gjør Kelso med alle skriftlige forespørsler som spør etter nytt utstyr på sykehuset (de blir levert gjennom sprekken i døra hans). Off-Topic: Jeg fikk en idé her om dagen: Nemlig å opprette en squiz-tråd for Stargate SG-1/Atlantis! Men det spørs litt om folk er interessert nok.. Endret 29. november 2008 av scumbag Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva gjør Kelso med alle skriftlige forespørsler som spør etter nytt utstyr på sykehuset (de blir levert gjennom sprekken i døra hans). Off-Topic: Jeg fikk en idé her om dagen: Nemlig å opprette en squiz-tråd for Stargate SG-1/Atlantis! Men det spørs litt om folk er interessert nok.. Makulerer dem? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 kelso har en sånn maskin som ødelegge alt papir. er ikke sikker hva de heter. de gjør slik at de papiret blir ødelagt. slik at de kommer sånn spageti rivne ark Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 også kalt makulering Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 yeah, i win.. Etter en periode der JD dater "Gidtshopgirl" blir hun borte. Hvorfor ble hun borte for han i realiteten, og hva trodde JD hadde skjedd hun? Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 yeah, i win.. Etter en periode der JD dater "Gidtshopgirl" blir hun borte. Hvorfor ble hun borte for han i realiteten, og hva trodde JD hadde skjedd hun? Hun giftet seg, JD trodde hun var død, fordi han ikke legger merke til kvinner med giftering. Tror det er riktig og sender den isåfall videre. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Riktig ja. Jaja, det er ikke akuratt sykt med folk som stiller spørsmål. Så da tar jeg det som først kommer opp i hode mitt. Hvilken musikk-sjanger er det Bud-lloyd hører på, gjene i bilen Lenke til kommentar
firsom Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er det ikke sånn ca Speed-metal? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er det ikke sånn ca Speed-metal? Det er riktig. Nytt spørsm. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 I hate white chicks, and then she'll say, "no you don't", and you'll say "I mean White Chicks the movie", and then she'll laugh and forget all about it. Noen andre kan ta. Foresten så var det Kim og ikke Molly:P Lenke til kommentar
firsom Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) På slutten av sesong to, forekommer denne samtalen mellom Ted og Kelso; Ted: Sir, those shoes look a little small for you. Kelso: What do you know about appreances Ted, have you looked in the mirror? Ted: Not lately, but when i do... Fullfør please Endret 30. november 2008 av firsom Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 but whe i do i look myself as a prettyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå