Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den første Scrubs quiz tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"All righty then!"

Er på jobb nå, så blir en kjapp en.

Hvem var JD's første ligg når han begynte å jobbe i sykehuset?

9223801[/snapback]

Pokker heller, det MÅ da være Elliot?

Edit: Jordan selvfølgelig! Måtte tenke litt på den.

Endret av jurg
Lenke til kommentar
Det var da voldsomt. Kan tenke meg kun to episoder siden det involverer syn av spøkelser, og det er "My Screwup" der Cox ser Bens skikkelse og siste episoden til Laverne's død der Carla ser Laverne og Cox ser Jill, aner ikke hva episoden heter.

9224308[/snapback]

Heh, var kanskje litt vanskelig men du nevnte jo episoden (My Screwup, selv om du bommet på grunnen ;) ). Din tur.

Endret av jurg
Lenke til kommentar

Bommet på grunnen? Skrev jo at Cox så Bens skikkelse! Er ikke det godt nok? :p

Her skal du få noe å gnage på...

Hvilken dagdrøm gjør JD når Elliots "sorority sister" kommer på besøk?

EDIT: Rettet spørsmålet.

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Bommet på grunnen? Skrev jo at Cox så Bens skikkelse! Er ikke det godt nok? :p

Her skal du få noe å gnage på...

Hvilken dagdrøm gjør JD når Elliots søster kommer på besøk?

9224690[/snapback]

Elliot har ingen søster. Hun hadde en venn en såkalt "Sorority Sister" fra college som kom å besøkte henne i slutten på sesong 6. Melody het hun, og når hun kom på sykehuset gikk hun og Elliot amokk, dvs. skriker og hyler, mens JD og Turk blåser bortover gangen..

Lenke til kommentar

Wollan is the man! Og takk for rettelsen, av en eller annen grunn tolket jeg "sister" som ekte søster.

Hehe lo meg ihjel da jeg så den scenen for første gang. Masse moro man kan gjøre med filmeffekter. Lurer faktisk på åssen de fikk til den scenen. Megasvære vifter? Jetmotor? hehe

Lenke til kommentar
Wollan is the man! Og takk for rettelsen, av en eller annen grunn tolket jeg "sister" som ekte søster.

Hehe lo meg ihjel da jeg så den scenen for første gang. Masse moro man kan gjøre med filmeffekter. Lurer faktisk på åssen de fikk til den scenen. Megasvære vifter? Jetmotor? hehe

9225267[/snapback]

Ja, hehe..lo meg også ihjel av denne scenen, ihvertfall når JD kjemper seg framover til Melody og Elliot, så ser du det henger en lege på veggen å klamrer seg fast. hehe, Konge.. :!:

Jaja, kjører på met ett nytt spørsmål:

Engang i sesong 4 mister Carla Rowdy, og Janitor finner en ny. Hva er dens ekte navn?

Lenke til kommentar

Hmm vi må seriøst gjøre flere aktive i denne tråden. Begynner å gå tom for spørsmål her. :p Må nesten begynne å se på sesongene om igjen.

Et enkelt et da, så gidder jeg ikke mer. Skal stikke hjem om en halv time likevel.

Hva er grunnen for at JD slo opp med den BESTE jenta ever?

Hint: Navnet hennes begynner på J.

Lenke til kommentar
I en episode prøver janitor å lure JD ved å kle seg ut og påstå at han har en tvillingbror. Nevn en av de tingene han gjorde for å overbevise JD.

9225990[/snapback]

Han lagde en film der han hoppa bak kamera, skifta, og kom fram som "tvillingbroren" på den andre sida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...