edge Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg kommer aldri på spørsmål selv uansett, så det passer meg fint Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Lenge siden jeg har vert i sesong 5 merker jeg Han ga henne en DVD av en eller annen sesong med basketball som var "signert" av Han Kareem Abdul-Jabbar, men som han egentlig hadde signert selv. Endret 2. november 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Lenge siden jeg har vert i sesong 5 merker jeg Han ga henne en DVD av en eller annen sesong med basketball som var "signert" av Han Kareem Abdul-Jabbar, men som han egentlig hadde signert selv. Godkjenner den! Hugsar ikkje heilt eksakt kva DVD-en inneholdt. Endret 2. november 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva slags tatovering har Janitor? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tatovering av ein mopp. På rumpa om eg ikkje hugsar heilt feil. Kva var dilemma Janitor hadde då han fekk ny uniform? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 var de ikke å vere liksom superhelt på sykehuset? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 "Pretty in blue, feared in grey" Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ikkje pretty. men beautiful Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sant sant, var noko som ikkje stemte der. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Stemmer det. B-E-A-utifull in blue. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 men da lager eg en. hva heter mora til J.D Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Barbara eller Barbra Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Barbara eller Barbra de er jo selfølgelig rett! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvem av dem da? Hvilken sang hadde alle på hjernen i en episode i sesong 1 som Turk hatet? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvem av dem da? Hvilken sang hadde alle på hjernen i en episode i sesong 1 som Turk hatet? Barbara. til spørsmålet. trur de var en slags piano ting! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "I think that's special, we're special, this was special" Navnet på h*n som sa det takk. Blir vekke nokre daga, ikkje vent på bekreftelse. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dr. Stone tror jeg. Noen andre kan vel kjøre på da? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hva er det første kallenavnet Dog får? Og av hvem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå