Zeph Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tar ein råsjangs på to eg, kan ikkje hugse andre ganger det har kome opp. Elliot: "Position one, two or three" JD: "We only had two" Elliot: "Oh, then I've got something to show you later" Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Stemmer.. Slik eg hugsar det i alle fall Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kva var det Cox sleit med som resident? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Var det sykdommer som hadde med fordøyelsen å gjøre mon tro? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Metabolic disease! Veit ikkje kva det er på norsk. Kva spytta Elliot ut av munnen for å avbryta JD så han ikkje fekk sagt unnskyld? Bonusspørsmål: Kva sa Elliot då ho hadde spytta det ut? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) "Peanut-butter cracker, go go go" "Bite me!" ? Endret 10. oktober 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 da lager eg et spørsmål siden de har ikke kommet på over 24 timer. the janitor har nøklene til alt. unntatt 1 nøkkel. hvilket nøkkel er de? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hmm.. Eit rom på psykriatisk avdeling pga. eine pasienten stal den nøkkelen? (Med mindre eg blandar saman forskjellige ting her no.. ) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Neidå, trur det er riktig! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 eg med. neste aspic eller noen andre Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 eg med. neste aspic eller noen andre En episode hvor JD har rett ovenfor Dr. Cox kommer det frem at det var på "top 3 greatest moments ever" Først som nr 2, men ble fort degradert til nr 3. Hva var nr 1 og nr 2 på lista?? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 En av de var når han traff den tryllekunstnern på en bar ihvertfall, hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 En av de var når han traff den tryllekunstnern på en bar ihvertfall, hvis jeg ikke tar feil stemmer, 2. var når han tok en penny ut av øret hans.David Copperfield. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dette kræsjer jo litt med den gangen JD fann to ringer i frukostblandinga Eg tar ein ny då, sidan eg klarte den med Janitor Kor ender lyspæra (som Janitor, Cox og Turk tar ut fra analen til ein dude) opp til slutt? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dette kræsjer jo litt med den gangen JD fann to ringer i frukostblandinga Eg tar ein ny då, sidan eg klarte den med Janitor Kor ender lyspæra (som Janitor, Cox og Turk tar ut fra analen til ein dude) opp til slutt? Skrivebordslampa til Dr. Kelso Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Aaaltfor lett Kom med ny! Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Aaaltfor lett Kom med ny! Hvorfor må Carla komme hjem til Dr. Kelso for å gi gartneren hans instrukser hver uke, selv om gartneren snakker perfekt engelsk? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fordi han har så store fortenner at Dr. Kelso ikke klarer å la være å le? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå