NiceViolence Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvem er det Janitor har på speed-dial nr.1 på mobiltelefonen sin? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sine venner i Saigon Hvem har Elliot på speed-dial 1? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kva heiter kanina til Janitor? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Binky? Eller Bingo? Endret 5. oktober 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Når på døgeret er J.D fødd? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Siden jeg selv har stilt det spørsmålet på side 43 kan jeg jo svare på det! 18:41. Man finner det ut når han skal løpe triatlon. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 lager eit nytt spørsmål siden de har ikke kommet på nesten 8 timer. hvorfor stoppet de å lage flere episoder i sesong 7 midt i? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 På grunn av streiken, tror jeg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva gjorde Dr. Cox da blyet på blyanten hans knakk da han skulle skrive en lapp till de på labben? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Raserte laben. Kasta eit ....skopting gjennom vindauga. Kvifor føler JD at han har ein "gay day"? Vil ha minst to ting. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Danni og Carla ser på "The fugitive" og en av dem spør om hvem den andre helst ville ha ligget med. JD sier Harrison Ford(eller han andre som jeg ikke husker) Husker det så dårlig, Men Turk sier noe, og JD sier noe sånt som "That is so fabulous" og slår han på et slags homo-vis på skulderen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tar et nytt ett jeg, ettersom det er så lenge siden, og jeg klarte den om JD Hvor oppbevarer JD sin "Sex Journal"? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Under senga. Kommer ikke på fler :S Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tar stafettpinnen eg då! Kor mange sex-stillingar kan JD? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Oooh. Husker bare hvor mange Elliot kan... får se mer scrubs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå