Mandelpotet Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er det ikke rett og slett at alle leger kommer til å drepe en pasient engang? Unntatt House Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tja, en av moralene som episoden byr på kanskje, men ikke den jeg tenkte på. Et lite hint: "Livet er en gave, bruk den med vett" Lenke til kommentar
jurg Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tja, en av moralene som episoden byr på kanskje, men ikke den jeg tenkte på. Et lite hint: "Livet er en gave, bruk den med vett" 9191780[/snapback] Lev livet til det fulleste og pass på at du opplever livet og ikke lar det gå deg hus forbi. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ding ding ding! We got a winner! Moralen er hentet fra da JD gjennomgår listen over ting man bør gjøre i løpet av livet, og det er viktig ta seg frihet til å oppleve ting man kun opplever en gang. Om det er å reise jorda rundt eller bare slenge seg på gresset og la tankene vandre, med eller uten venner. Jeg går for det siste. Jurg har æren til neste spørsmål. Lenke til kommentar
jurg Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva skjer med Danni etter sex? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hun røyker? Uansett tar jeg en ny en: Hva er det J.D spiser når har sitter i badekaret til Elliot og koser seg på en litt feminin måte? Og hva heter sangen som går på Ipod'en? Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Han spiser hennes mango body butter mens han hører på Toto med Africa på Ipod'n. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Yesh, det er så riktig som det går ann! Skyt Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Yap, nytt spørsmål.. En gang i sesong 5 kjøpte J.D. seg en ny skreddersydd dress. Hvem var det som til syvende og sist fikk/tok denne dressen? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Var ikke det broren til J.D.? Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er korrekt. Kjør på.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Skal vi se. Hva er det Carlas bror skjuler for henne? Altså han kan noe, men hun vet ikke at han kan det. (hun finner det ut etterhvert) Meget dårlig formulert, men jeg regner med dere skjønner spørsmålet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det var da enkelt. Han kan engelsk. Skikkelig moro når Turk finner det ut og sliter med å forklare det til Carla. Neste spørsmål blir enkelt, må til lunsj nå. Hva heter datteren til Turk og Carla? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tråd i mine innlegg! Takk! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Høh, ikke sett så langt, men i en eller annen episode sier Turk at Carla vil (om det blir datter) kalle henne Rosahèla. Er ikke så flink på de spanske stavelsene.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hun heter nok Isabella. Neste spm. Hva er initsialene til DR. Cox og Jordan sin datter? (føler jeg tar mange lette her i dag, må prøve å rekrutere flere i tråden ) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Og det virker som vi er de eneste aktive i dag. De er nok J.D. gitt, står for Jennifer Dillan hvis jeg ikke tar feil. JD overtalte Jordan med vilje, kun for å irretere Cox. Denne skal du nok slite på: Hva er tradisjon i JD familie når det skjer noe vondt i familien? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 At de spiser kake? Tror nesten den har vært oppe før. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Åh ja, har ikke fulgt opp tråden, så aner ikke. Riktig det. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) De slår en vits som J.D alltid gjør? ... For sein Endret 6. august 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå