Xecuter Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Ja, er den jeg tenker på. Dr. Cox tok den, men husker ikke hvem som fikk den. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Det var Loyd, han roper "Score!" når han kommer inn døra. Hva jobber Loyd som da? EDIT: Loyd eller Lloyd? Endret 8. september 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Llyod er riktig, digger den karakteren. Han var først leveringsmann, men fekk ny jobb som ambulansesjåfør. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Fram i lyset. Hvilken jobb hadde Enid da hun var i arbeid? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Hun var vel sykepleier? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Hun var vel sykepleier? Eg kan gå god for denne. Eg hugsar absolutt frå ein episode at Kelso snakka om Enid da ho var sjukepleiar. Neste! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Japp, Hvorfor er ikke Turk komfortabel inærheten av Molly? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Fordi han trur ho analyserer alle eller kva det er? The Devil woman. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Hun var vel sykepleier? Eg kan gå god for denne. Eg hugsar absolutt frå ein episode at Kelso snakka om Enid da ho var sjukepleiar. Neste! Det var jo eit tilbakeblikk til Kelso sine yngre dagar som doktor, der han klaska Enid på rumpa "Foxy Enid" Eg vågar meg ut på å ta eit nytt spørsmål då det er gått ei stund sidan sist. Korleis klarte Turk på brilliant vis å unngå at damene fekk utstyr til å vera i treningsstudio, samt unngå at Carla blei sur på han? Blei langt spørsmål det der, men men. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Det var jo eit tilbakeblikk til Kelso sine yngre dagar som doktor, der han klaska Enid på rumpa "Foxy Enid" Eg vågar meg ut på å ta eit nytt spørsmål då det er gått ei stund sidan sist. Korleis klarte Turk på brilliant vis å unngå at damene fekk utstyr til å vera i treningsstudio, samt unngå at Carla blei sur på han? Blei langt spørsmål det der, men men. Var den jeg tenkte på og Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Det var den episoden jeg hadde i tankene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Svaret til Kelso funker vel: "There is no way in HELL that Jim is getting new equipment!" Nytt spørsmål: Kva ville Enid bli? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Psykolog? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Var det muligens veterinær? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Psykolog? Korrekt. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hvem skrev sanger for sin kjære Bunny? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Kelso. Kva er navnet på nevnte episode? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 My tuscaloosa heart Hva er navnet på pasienten som bare får lov til å bruke JDs kredittkort i nødstilfeller? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Var det han narkomane som hadde lurt stort sett alle på sjukehuset til å gje han piller? Kjem ikkje på namnet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Nei, men det var den pasienten som hadde stjålet identiteten til JD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå