Dernel Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 "but this time, we put bullets in ALL the chambers, then everybody wins!" Noe sånt Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Tar neste eg då (sikkert enkel for dykk): Kva dyr er det som befinn seg i undervassleidningane under sjukehuset, og evt. namnet på dyret? Endret 6. september 2008 av aspic Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Julian heter den, trodde det var en person jeg er ikke sikker men han sier noe sånt som en "Manity" ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Manatee, eller sjøku på norsk. I call dibs on the next question. Nevn to scenar Bill (skaparen av Scrubs) har vore med i. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Kan den ene scene være JDs fantasi hvor de står i gult antrekk og røde hatter? mener de sa noe om at alle som jobbet med scrubs var med og danset Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Veit han er i coffeebucks i Their Story i sesong seks... Andre veit jeg ikke Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Wut? Har Bill vært med? Det kan ikke jeg huske. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Eg hugsar ikkje om han var med i Raj & Rerun-dansen, men her er to scenar: Their Story - Når Jordan seier "I hope you get cancer, I really do". Då står han i bakgrunnen og et suppe. My Best Friend's Baby's Baby and My Baby's Baby - Når Elliot kjem inn og seier at Isabella hadde strengen rundt halsen og er tatt til NICU. Bill set bakerst i scenen når dei filmar Perry og Jordan. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Blir vill gjetting, men kan han ha vært med i episode 6 sesong 6? den musikal-tingen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Og ein mogelegheit. Kom på ein scene til, når dei skal ta bilete av alle i sjukehuset. Då er Bill med. No trur eg ikkje det er så mange igjen, nokon får ta eit nytt spørsmål. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hvem er Madge? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Det fyrste som fallt meg inn var dama som tok seg av innkreving av pengar frå dei som hadde vore på sjukehuset, but not too sure. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Ok, har gått litt tid nå så slenger ut et nytt spørsmål. Blir et simpelt da. Hvem endte opp med å operere JD da han fikk problemer med tarmen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Turk. Kven fekk muffinsen til Kelso? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Nope. Ser spørsmålet var litt uklart. Kven fekk mufinnsen som vart tatt frå Kelso? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Dr. Cox? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 The Janitor? Er vel ein episode kor janitoren skal få Kelso til å tru at han sjølv er dement eller noko. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Feil og feil. Hint: Tennisball Endret 8. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå