Xecuter Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Joda Zapticon er inne på noe der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Theology! Ein lett før det er kveld: "I'm not familiar with this brand". Kva merke? Endret 4. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Et kondom-merke. Husker ikke akkurat navn, men det var de som var ekstra store. Det var sikkert noe spansk, type "El grande" elns. Endret 5. september 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 El toro de grande? I alle fall kondomane til Keith.. Xecuter kom med ny! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Hva er det JD er redd for? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 The Janitor? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Nei feil. Red: Eller det er vel delvis rett, men ikke det jeg var ute etter. Endret 5. september 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Hmm.. Han var redd for ein gymlærar på ungdomsskulen? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 han er redd for småpenger (cents?) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Pennys fordi The Janitor i fyrste episode bla bla bla bla bla. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Turk: "The only thing J.D.'s scared of is sharks and he has this weird thing with pennies, but that's it. He's not not scared about this." Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Zeph har rett! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Kva kallenavn har Kelso brukt for Turk? Skal ha minst tre. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Tukleton, Tukleberry, og en til i sesong 7 som jeg ikke kommer på. Arg! Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Turkeldawwwwg.. Xecuter vel? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Skal jeg ta? Mkey. "I can be your hero baby". Sammenheng? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Det spurte eg om for ei stund tilbake, og du svarte, kan like godt sitere deg då. "Doktor Cox skal vise hvor god han er i basket, og tar en slam dunk. Når han lander skader han ryggen. Han vil ikke innrømme at ryggen hans verker, og Carla tar skiltet han å slipper det på gulvet slik at han må ta det opp igjen." Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Haha! Det hadde jeg glemt av! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Kva synest dr. Cox er passande underhaldning for vaksne i eit barneselskap? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Russisk Roulette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå