Xecuter Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Dr. Kelso har kalt Turk for Turkleton alle ganger unntatt en. Hva var navnet og sammenhengen? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Dette blir litt tipping, men kalla Kelso han for Turtlehead ein gong kanskje? I bryllupet til Carla og Turk, Kelso var rimeleg full, så han fekk vel ikkje fram det vanlege Turkelton. Eg føler eg er heilt på villspor, men worth a shot Btw, eit spørsmål på førre side "hvem var Rotinaj egentlig?". Det var vel rett og slett Dr. Rotinaj! Endret 16. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Dette blir litt tipping, men kalla Kelso han for Turtlehead ein gong kanskje? I bryllupet til Carla og Turk, Kelso var rimeleg full, så han fekk vel ikkje fram det vanlege Turkelton. Tviler, det er jo i brylluppet han finner på turkleton. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Å? Trudde kallenamnet kom før det eg. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Kan hende jeg husker feil, det er litt sent. Men tror det. TO THE HARD DRIVE! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 No vart eg faktisk svært så nysjerrig på det kallenamnet altså Må nesten gå gjennom litt episodar i morgon. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Jeg hadde rett. Kelso er drita i 3-22: My best friend's wedding, og der kommer turkleton for første gang. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Ok, kult. Men kva er det andre kallenamnet han har brukt då? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg hadde rett. Kelso er drita i 3-22: My best friend's wedding, og der kommer turkleton for første gang. Nei Turk ble alltid kalt Turkleton av Dr. Kelso...? Uansett, Zapticon er inne på noe, men det er ikke rett. Endret 16. august 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Jeg hadde rett. Kelso er drita i 3-22: My best friend's wedding, og der kommer turkleton for første gang. Nei Turk ble alltid kalt Turkleton av Dr. Kelso...? Uansett, Zapticon er inne på noe, men det er ikke rett. Seriøst? Har du et eksempel fra pre sesong 3? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Jeg hadde rett. Kelso er drita i 3-22: My best friend's wedding, og der kommer turkleton for første gang. Nei Turk ble alltid kalt Turkleton av Dr. Kelso...? Uansett, Zapticon er inne på noe, men det er ikke rett. Seriøst? Har du et eksempel fra pre sesong 3? Begynner på sesong 1 nå. Vi kommer tilbake til den saken, men jeg er fortsatt ute etter det navnet. Lenke til kommentar
Murkey Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) jeg vet at kelso sier Daaaaaaaamn tukledaaawg. Det er i sammenheng med at turk for brinner av carla pga han har lært seg spansk uten å fortelle henne det. flap jacks for dinner faktisk det er når cox for maten til kelso til å forsvinne. Endret 17. august 2008 av Murkey Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 You are correct sir! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Ganske sikker på at Kelso aldri har sagt Turkleton før My Best Friend's Wedding. Lenke til kommentar
Murkey Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Hvem er justin Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Han som Janitor prøvde å spleise JD med? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Han gutten som suger pupp sjølv om han er 5-6 år? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Eg tek eit nytt spørsmål. Trur ein av dei ovanfor er rett? Kven er venar om natta? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Kelso og Janitor. Kva har Turk tattovering av? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Kelso og Janitor. Kva har Turk tattovering av? Mener han har Supermann logo? Hva het lekefiguren til JD` da Turk og JD traff hverandre for første gang på college? Kanskje litt tricky? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå