Joananas Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Hurra. Hva heter eiendomsmegleren som selger J.D hans "Half-Acre" ? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Whit Prowdy Kjem ikkje på noko bra, ta ein til du joananas. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 riktig =) hmm kan jo ta en til fra My Half-Acre, min yndlingsepisode. Hva slags "forbudt" skilt henger Kelso opp på Sacred Heart? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) No Air Banding! Kva står på Cox-skjortene? Endret 15. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) No air banding! Edit: damn. Veldig bra episode det der Endret 15. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) "Welcome Back Coxer" Hvordan ble det slutt mellom J.D og T.C.W? :0) Endret 15. august 2008 av Xiffic Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 trivial reason Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) JD slo opp fordi han ikkje ville være i eit forhold der dei kun fant tonen når det skjedde noko galt. Kven har boblebad? Endret 15. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Nei, det er ein stamp ting, ikkje sikker på om det er hans heller. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 har ikke elliot boblebad? JD ligger ihvertfall i et slags badekar og hører på Toto i en intro engang. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Det er vel berre eit vanleg badekar. Tenkjer du på dei som Spence, Turk og JD er hos? Siste eller nest siste episode i sesong to trur eg. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Tenkjer du på dei som Spence, Turk og JD er hos? Siste eller nest siste episode i sesong to trur eg. Det var de jeg også tenkte på. Husker ikke hvem som eide det da. Enten var det noen gamle, eller en ungkar. Tar sikkert feil. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Det var gamle folk, det er eg ganske sikker på. Dei sneik seg opp i boblebadet deiras, og vart oppdaga fordi JD ikkje takla varmen i boblebadet. "It's too hot in my eyes!" Men namnet hugsar ikkje eg heller. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Trur han tenker på Elliot. Turk: "Is that a jacuzzi on your deck?" Nokon andre ta neste. Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 JD slo opp fordi han ikkje ville være i eit forhold der dei kun fant tonen når det skjedde noko galt. Tror det er feil... Den episoden slutter med at J.D roter med TCW, deretter ser vi hun ikke mer... Det er ikke før senere når Turk ramser opp alle damene J.D har vært sammen med at han sier at det ble slutt på grunn av en "trivial reason". Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Det var gamle folk, det er eg ganske sikker på. Dei sneik seg opp i boblebadet deiras, og vart oppdaga fordi JD ikkje takla varmen i boblebadet. "It's too hot in my eyes!" Men namnet hugsar ikkje eg heller. Gamle homser var det vel? De tar jo helt over 'Half-acre'n hans ^_^ Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 prixmyo: Nei, nei, nei, skjerpings no. Dei gamle homoane festa på half acren til JD, mens JD, Turk og Spence sneik seg inn i boblebadet til eit gamalt par. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 prixmyo: Nei, nei, nei, skjerpings no. Dei gamle homoane festa på half acren til JD, mens JD, Turk og Spence sneik seg inn i boblebadet til eit gamalt par. ah sånn det var ja (Får kose meg med å starte på sesong 1 enda engang da. ) Var ikke de swingers eller blingser jeg hardt med et tilbake blikk med Cox og kjærringa? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Nope.. De som festet på half-acre var "gay seniors" tror jeg de sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå