TOO TRILL Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Laverne "You will have to answer to Jesus"<3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Ja og neste spørsmål? Syns ikke man bør svare og vente på bekreftelse, bare tidsforbruk det. Er man sikker på at svaret er rett, poster man svaret og neste spørsmål i samme innlegg. Blir bedre flyt i tråden da. Synes jeg. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 HVa er det beste øyeblikket Turk og JD har hatt sammen? Lenke til kommentar
jurg Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) HVa er det beste øyeblikket Turk og JD har hatt sammen? 9146232[/snapback] Shit, ikke sikker.. to dekoderringer i samme pakke frokostblanding? Edit: Tenkte meg om og dette må være det beste øyeblikket de hadde sammen (er vel flashback til det når Turk spør JD om han vil være forlover?). Nytt spørsmål: Hva er det Ben mener at han og JD har til felles? Endret 26. juli 2007 av jurg Lenke til kommentar
advena Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 HVa er det beste øyeblikket Turk og JD har hatt sammen? 9146232[/snapback] Shit, ikke sikker.. to dekoderringer i samme pakke frokostblanding? Edit: Tenkte meg om og dette må være det beste øyeblikket de hadde sammen (er vel flashback til det når Turk spør JD om han vil være forlover?). Nytt spørsmål: Hva er det Ben mener at han og JD har til felles? 9146412[/snapback] At de begge har ligget med begge søstrene hans. Mener jeg å huske. Lenke til kommentar
jurg Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 yay! Rett! Din tur til å legge ut spørsmål! Lenke til kommentar
advena Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 yay! Rett! Din tur til å legge ut spørsmål! 9147577[/snapback] Nytt spørsmål: Hva slags bryllupsgave fikk Carla og Turk av JD? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Sugar Hill-gang vekkeklokke. Hva skrøt Janitor av at han var på High school? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Frivillig vaktmester ved en dyrepark. Vet ikke om det er svaret du er ute etter men. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Var han ikke blant landets beste i 110 meter hekk ? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Var han ikke blant landets beste i 110 meter hekk ? 9179971[/snapback] Riktig, din tur. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Hva er grunnen til at tre pasienter dør i episoden "My lunch" ? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Organene som brukes til transplantasjon fra Jill Tracy, uventet nok, er smittet av rabies, noe som dreper pasientene en etter en, til slutt Cox' gode venn, noe som gjør denne episoden til en av de beste episodene i hele serien. Var det utfyllende svar nok? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Denne er litt tricky! Hva er moralen i "My Old Lady"? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Begynner å bli en stund siden jeg så den episoden nå, men den mest åpenbare moralen er vel at livet går videre selv om noen dør? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Nope, ikke det svaret jeg er ute etter. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Har det i det hele tatt noe med død og gjøre, eller er det noe helt annet du er ute etter? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Det har ikke med død å gjøre. Du kan tenke på hva du har lært av den episoden. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Hmm, da må jeg nok se den på nytt. Eneste jeg husker er at JD, Turk, Elliot og Carla får erfaring med å takle at pasienter dør. Har uansett ikke annledning til å se episoden i dag, så jeg klarer nok ikke denne med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå