Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Nytt spørsmål: Kva bruker pleier Jantitor å bruke til å lage kallenamn på folk? Gje eit døme Endret 1. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Still spørsmålet på nytt, jeg skjønte det ikke :S Kaller JD for Scooter hvertfall, "short for scooterpie!" Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Hehe, tenkte meg det ville bli vanskeleg å forstå. Men Janitor pleier å bruka noko om personar til å lage kallenamn på ei. Arg, eg suger i å formulere meg Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 "I just point out the most obvious about them"? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) "I just point out the most obvious about them"? Stemmer vel for så vidt det, nærme nok iallfall. Han kallar dei etter utseende og fysikk. Døme: Nurse Mophead, Blonde Doctor, Red Haired Doctor. Go Xecuter! Endret 1. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Ah trudde jeg hadde postet spørsmål allerede. Hva fikk Julie i rompa? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Ahrg, vil komme på kva det er men klarar det ikkje! Hugsar det var då ho fekk ei hylle med mykje forskjellig på over seg. Trur det var i leiligheten til JD og Elliot. Æsj, kjem ikkje på det. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Nei no var det lite liv her! Eg set igang nytt spørsmål: Kva sa Janitor og JD unisont? Dobbelpost, veit, men måtte berre få tråden fram i lyset Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Unisont betyr hva? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Unisont betyr hva? At dei snakker likt i munnen på kvarandre Simultaniously Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Peanut-butter-egg-dirt. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Peanut-butter-egg-dirt. You win! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Hva synger Turk i heisen? Vanskelig spørsmål kanskje. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Dei sa no riktignok meir enn det. - No I'm not. Stop doing that! Peanut butter egg dirt!' Trur eg. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Veit, men var peanut-butter-egg-dirt eg var ute etter. Hugsar ikkje kva Turk song i heisen, men JD song iallfall "everybody want's kung foo fighting! Namanama na ma na ma na" elns Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 "I dont know much, but I know I love yooooou" Aaron Neville..? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 "I dont know much, but I know I love yooooou" Aaron Neville..? Yup. Din tur. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 "If its "bink", I can explain" Hvem? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Dr. Cevin Kasey. Han måtte "binke" alle tingene i rommet til dagens første pasient. Lyden (it) er epiphany toilet til Janitor på taket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå