Dernel Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det står jo i reglene at en ny oppgave skal legges ut etter to timer hvis ingen har lagt ut ny. Derfor tar jeg meg friheten til å legge ut en ny oppgave: Hvilken sykdom fikk broren til Dr. Cox som han senere døde av? Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Det står jo i reglene at en ny oppgave skal legges ut etter to timer hvis ingen har lagt ut ny. Derfor tar jeg meg friheten til å legge ut en ny oppgave: Hvilken sykdom fikk broren til Dr. Cox som han senere døde av? 9063044[/snapback] leukemia EDIT: En liten rettelse. Ben var ikke broren til Dr. Cox, men broren til Jordan. Ben og Dr. Cox var gode venner. Endret 12. juli 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Juden Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Det står jo i reglene at en ny oppgave skal legges ut etter to timer hvis ingen har lagt ut ny. Derfor tar jeg meg friheten til å legge ut en ny oppgave: Hvilken sykdom fikk broren til Dr. Cox som han senere døde av? 9063044[/snapback] leukemia 9063330[/snapback] det var ikke broren, svogeren. Eller? Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det står jo i reglene at en ny oppgave skal legges ut etter to timer hvis ingen har lagt ut ny. Derfor tar jeg meg friheten til å legge ut en ny oppgave: Hvilken sykdom fikk broren til Dr. Cox som han senere døde av? 9063044[/snapback] leukemia 9063330[/snapback] det var ikke broren, svogeren. Eller? 9063337[/snapback] Ja, som sagt Savage-Garden: Ben var ikke broren til Dr. Cox, men broren til Jordan. Ben og Dr. Cox var gode venner. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Enid og Baxter... Hva skjedde med bilen til J.D? Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Enid og Baxter... Hva skjedde med bilen til J.D? 9063613[/snapback] Det er korrekt. Bilen til JD, ble ikke den ødelagt av Janitor og Troy? Endret 12. juli 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Blod Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Enid og Baxter... Hva skjedde med bilen til J.D? 9063613[/snapback] Det er korrekt. Bilen til JD, ble ikke den ødelagt av Janitor og Troy? 9063631[/snapback] nei, den brant opp når Turk lånte den. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 hva kjøpte Turk til seg, Carla og JD når malik brant opp? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) 3 Scootere! Carla likte ikke dette... Hva endte Carla og Turk opp med? Endret 13. juli 2007 av mhw357 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvorfor står Janitor å pirker i døren i episoden My first day? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er en penny som låser døren. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Over 2 timer siden forrige... Hvor var det Janitor dromte om aa rydde og vaske naar han ba Kelso om ny drakt (han tegnet skisser av det) Er i Italia, ikke ae o/ og aa her Bra traad savage-garden Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Må få litt liv i denne tråden igjen. Får vel prøve å svare p forige spørsmål. Var det ikke flere steder? Mener å huske noe om Kenguruer, så jeg sier Australia. Lenke til kommentar
jurg Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Må få litt liv i denne tråden igjen. Får vel prøve å svare p forige spørsmål. Var det ikke flere steder? Mener å huske noe om Kenguruer, så jeg sier Australia. 9145404[/snapback] Var flere steder, bl.a. verdensrommet og middelalderen, samt han ba om en drakt med kappe som ville gi ham muligheten til å bekjempe kriminalitet. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja var det jeg trodde, siden det er tvilsomt at Dr.Cox godkjenner på en stund, så slenger jeg opp et nytt spørsmål. Hvem er det som fremstår som mest kristen på Sacred Heart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå