ZenCo Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Legaaal Accountinnng Shipping and recievinnng Online property management including pest control, night time security and none arborial guardening services. MHM Endret 15. juli 2008 av ZenCo Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Legal Accounting Shipping and reciving Online property management includig pest control and nigth time security and none arborial guardening services (elns, puh) Han siste skalla har avansert litt neste gong JD møter dei. Edit: Woot! Always too slow! Endret 15. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tek meg friheten til å ta ein ny, sidan han ikkje nevner at han vil ha dei på norsk så får det berre vera. Det gidd eg hvertfall ikkje setja meg inn i. Nytt spørsmål: Kva er det The Janitor har bilete av på flisene sine i dusjen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Riktig svar på sist spørsmål: Leg-al Acc-ounting... Shipping and receiving... Online property management including pest control, nighttime security and non-arboreal garden serv-ices... Flisene: Ein teddybjørn? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Bjørn, bamse, kanin. Eit eller anna sånt var det. Edit: Gul badeand? Endret 15. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kvar reiste Molly på tur og kva kunne ho gjere etter turen? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Milwaukee. Kva ho kunne gjere etter turen? Hmm, einaste eg hugsar var at ho kom tilbake fordi eine pasienten hennar ikkje ville ha andre doktorar enn ho. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ho reiste til Spania til morens bryllup? Men husker ikke hva hun gjorde etterpå. Dro til Miwaukee kanskje. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Elliot: So, what's been going on with you? Molly: I went to India for two weeks. Elliot: So this trip to India sounds so exotic. Molly: ...this ninety degree cave and sweat would just be dripping off our naked bodies. Tar den sjølv sidan ingen klarte den. Nytt spørsmål: Nevn kallenavnet JD har på ein av sine brystvorter. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 SPM: Hvilken sang er det Turk synger som Aaron Neville? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 I don't know much, but I know I love you? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen andre kan ta. Kommer ikke på et bra spørsmål. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kva heiter putekjærasten (pillow girlfriend) til JD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå