Ollie2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hva er grunnen til at stakkars Private Dancer havnet opp på Sacred Heart Hospital? Detaljer! Prøvde å ta selvmord.......Gah, husker ikke mer!!! Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Grunnen til selvmordet var en annen. Try again. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Han var i krigen i Irak og ble skutt(?), hadde hvertfall noe "internal scrap-metal" som de refererte til som "internal body-bling". Han fikk vel også noe i hodet som gjorde at han led av hukommelsestap. Endret 10. juli 2008 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Mener bestemt at bilen hans kjørte på en sånn improvised explosive device (IED) i Irak. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, det skjedde noe med hodet hans. Men hva? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 litt av pannebrasken løsnet etter splinter fra veibomben? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 "I left a chunk of my head/skull/brain in Iraq" elns. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 "I left a chunk of my head/skull/brain in Iraq" elns. OK, close enough. Neste spørsmål da eller? Hvorfor er det en hel episode med Scrubs der alle synger (tenk: fra pasientens synsvinkel)? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Fordi pasienten har ein svulst, kreft eller nok sånt i hjernen. Edit: Eller var det ein blodansamling, eventuelt eit medisinsk uttrykk eg ikkje er heilt kjend med. Uansett var det noko i eine delen av hjernen dei fant i ein CT-scan som gjorde at alle sang i hovudet hennes. Endret 10. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Fordi pasienten har ein stor svulst på hjernen, som gjer at kvar gong folk snakkar, synger dei i hovudet hennar. Kva er teksten i songen Dr. Cox har fått kyrkjekoret til Laverne til å synga? Endret 10. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Korrekt. Hvem prater Dr. Cox om her: "I knew I smelled that odd combination of fear and baby powder"? Og hva er svaret fra vedkommende? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hmmm, revenge noko... Nei, payback. I got payback...payback... Payback is a bitch! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Korrekt. Hvem prater Dr. Cox om her: "I knew I smelled that odd combination of fear and baby powder"? Og hva er svaret fra vedkommende? JD! JD svarar: "How does he know about my bellyrash?" Hmmm, revenge noko... Nei, payback. I got payback...payback... Payback is a bitch! Riktig, men eg er ute etter HEILE teksten, inkludert det Laverne song solo Endret 10. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Korrekt. Hvem prater Dr. Cox om her: "I knew I smelled that odd combination of fear and baby powder"? Og hva er svaret fra vedkommende? JD (in his head): "How does he know about my belly rash?" Edit: Du juksa og er diskvalifisert for 4 dager. Edit2: Dessutan skrives belly rash i to ord. Endret 10. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Jeg var visst for sen med spørsmålet, men korrekt! edit: Hva skjer? Er det jeg som er diskvalifisert? Endret 10. juli 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Riktig, men eg er ute etter HEILE teksten, inkludert det Laverne sa Då må eg jukse. Dessutan var det ikkje din tur. New question: What's a 10? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Den som klarer spørsmålet for poste nytt, når du ikkje postar nytt må no eg få lov å poste nytt? Du svara jo på spørsmålet og greier. Edit: var det meg eller Scumbag edit nr 1 var til? Endret 10. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Eg fekk jo knapt til til å trykke på "Svar". Dessutan gav eg den vidare til scumbag. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ok, posten min kom få sekundar etter din, og ettersom eg var 100% sikker på at det var riktig svar, posta eg eit nytt eit med ein gong. Du skreiv aldri at du gav spørsmålet til Scumbag? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Greit. Choir: [singing] Payback is a bitch! Nurse Roberts: [singing] Mmmmm-mmm! Choir: [singing] Payback is a bitch! Nurse Roberts: [singing] Ohhhh! Choir: [singing] Payback is a bitch! Nurse Roberts: [singing] Heeeeey! Choir: [singing] Payback is a bitch! Ohhhhhhhhh....ooooooooooooooooooooh! Nurse Roberts: [singing] It's just the beginning. But it's payback! Ah, it's payback! Ohhh! Choir: [singing] Payback is a bitch! Nurse Roberts: [singing] Payback! Choir: [singing] Payback is a bitch! Nurse Roberts: [singing] Payback! Choir: [singing] Payback is a bitch! Nurse Roberts: [singing] Oh, Lord! Choir: [singing] Payback is a bitch! New question: What's a 10? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå