Dernel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva heter Kelso´s siste pasient før han ble sjef? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hva heter radiologen på Sacred Heart? (Helst fullt navn ) Endret 4. mai 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva heter radiologen på Sacred Heart? (Helst fullt navn ) Er det han albinoen? Jim eller noe? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 det er strengt tatt flere radiologer på Sacred Heart, en av dem er i følge episode 8, sesong 5: Dr. Flanery Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fair enough. Svaret jeg var ute etter i utgangspunktet var Jim Bianca. Fortsett du Alinoe. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ok, hvorfor heter dattera til Dr. Cox Jennifer Dylan? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det var JD sitt forslag da han var inne på Jordan sitt rom og kom med unnskyldninger om hvorfor det ikke var noen der som gratulerte henne. Derfor ville Jordan kalle henne for Jennifer Dylan som straff for Dr. Cox Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Var for lett, vettu take it away. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da tar jeg en litt vanskeligere da kanskje. Skuespilleren som spiller Dr. Moyer spiller i en annen kjent film, hvilken? Det blir litt utenfor Scrubs, men det er det beste jeg kommer på nå Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hvilken episode er den eneste der Turk har en annen farge enn grønn på "scrubsen"(?) sin, og hvorfor har han det? Endret 4. mai 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Sånn på strak arm vil jeg tippe det er episoden hvor han brekker armen, og må fungere som midlertidig turnuslege. EDIT: My Therapeutic Month. Sesong 6, episode 10. Endret 4. mai 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Episoden når foreldrene til Elliot og Turk kommer på besøk fordi Turk og Elliot skal holde en konferanse, og Turks mor syns Turk ser bedre ut i blå scrubs. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg går ut ifra at du mente meg, så jeg går for et nytt spørsmål. En av personene i House MD, har hatt en liten rolle i Scrubs. Vet du hvem, og hvilken episode han stilte opp i? (Det er nok å gjette riktig på hvem det er. Du får en klem hvis du får riktig episode også!) Endret 4. mai 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sorry, det var ikke deg han mente. Svar på ditt spørsmål: Peter Jacobson (Dr. Chris Taub i House). Sesong 5 ep. 8 i Scrubs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå