Xecuter Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg husker bare at Turk sier "Bacon Back. Classic!", men husker ikke sammenhengen. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det var noe JD smurte på ryggen til Keith i sola, men jeg husker ikke hva. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva var det Dr.Cox gjorde når Janitor ville holde vennskapet deres hemmelig på jobb? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jah! I stede for å smøre solkrem på Keiths rygg, smurte JD fett (grease) på han. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Riktig, det var faktisk "Crisco" han smurte på. Hanzi: han forstørret et bilde med de to og en sovende JD på, og truet med å "hang these badboys all over". Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvilken jobb har Turks bror? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) advokat eller bygnings arbeider? Endret 18. april 2009 av Manuzet Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Stilt her... Hvor mange ganger har JD klemt Dr. Cox? Og hvilke? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 1. Begravelsen (fake his own death, som han tenker på i nurse Roberts begravelse). 2. Sneakhug (når Cox står og snakker om at ingenting forandrer seg til Elliot). Eneste jeg kan komme på i farta, i alle fall... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, når Cox klemmer JD i gangen... Husker ikke helt settingen, men Cox ser helt fucked ut, og når JD klemmer ham går snur camet slik at du ser ryggen til Cox. Klarer ikke å huske hva dem snakket om. Også kom jeg på en til, når Cox kommer tilbake etter å ha drept 3 pasienter, så klemmer JD ham og sier "You sent those demons stright back to hell"... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Weee Hva mener JD om luftballonger/hvordan beskriver han dem? Endret 3. mai 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 fra "J.D's fantasy sitcom": "Its floating wicker propelled by fire!" Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) hva vet vi at Enid har jobbet som? Endret 3. mai 2009 av chairgame Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lurespørsmål... Kan ikke huske det er blitt nevnt at hun jobbet som noe, annet enn at hun ville bli psykiater, men Bob og Enid ble "enige" om at det ikke var det rette for en familiekvinne... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Sykepleier er riktig. fra flashback fra Kelso's liv: "Foxy Enid", mens han smacker henne på rompa. Dernel kan spørre Endret 4. mai 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå