Anixion Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Har problemer med å åpne porter, og det lagger veldig mye når jeg spiller Command & Conquer 3, og hver gang jeg spiller CS, klager alle at det lagger, så tror det er min skyld.. Har 2 mbit, og vil tro det det holder massevis. Så jeg må tro at det er noe feil med porten min.. Har prøvd alt, men nytter ikke å åpne porter gjennom routeren. Så må tro at det er noe med modemet. Modemet er 5 år gammel vil jeg tro, og det fikk vi da vi kjøpte ADSL fra Telenor. Og får ofte NAT problemer også.. Har prøvd alt nesten. Internettet er koblet opp slikt: Pc -> Router -> Modem -> Hull i veggen Takker for alle svar (: Hvis det er noe mer dere trenger så er det bare å spørre! Endret 5. juli 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 CS bruker bare noen få kbs, så linjen er grei nok. -Du finner ut hvordan du åpner porter i router på www.portforward.com. -Sjekk på www.online.no om du har modem eller routermodem. Er det routermodem er det enklest å bridge modemet. -Telenor sperrer linjer som er infisert med visse typer trojaner etc. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har Tele 2 som internett nå. Jeg vil tro at det er modem, siden jeg måtte kjøpe router for å få flere linjer. Får ofte problemer med å spille C&C3 og laste ned ting.. Har prøvd å åpne porter gjennom routeren uten noen nytte.. Så vil tro at det er noe feil med modemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå