Gå til innhold

Ny melding på Nokia E65, vises kun som liten skrif

Anbefalte innlegg

Når du mottar en melding står det kun 1melding mottat i liten skrift øverst på skjermen, er det mulig og få dette over hele?

Har også problemer med telefonen og ville hatt den oppgradert med fw men finner ingen måte og få gjort dette på. Noen forslag? Virker som ikke Nokia har noen fw på nett til denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hej igen Magnus!

Tror ikke der er en opdateret fw tilgængelig for E65. Er på sin vis også den mest stabile smart telefon jeg har haft så noget savn er det ikke her. Måske kunne den bruge lidt arbejde i wifi/browser afdelingen, men det er også det eneste jeg kan komme på nu.

Mht melding så kan du i settings slå af active standby. Men så mister du jo også en af telefonens mest vitale features efter min mening. Skriftstørrelsen ellers kan ikke ændres på E65.

Lenke til kommentar
Hej igen Magnus!

Tror ikke der er en opdateret fw tilgængelig for E65. Er på sin vis også den mest stabile smart telefon jeg har haft så noget savn er det ikke her. Måske kunne den bruge lidt arbejde i wifi/browser afdelingen, men det er også det eneste jeg kan komme på nu.

Mht melding så kan du i settings slå af active standby. Men så mister du jo også en af telefonens mest vitale features efter min mening. Skriftstørrelsen ellers kan ikke ændres på E65.

9010972[/snapback]

Burde vært mulig og få tvingt inn den samme fw som allerede ligger inne, og legge den inn på nytt, du vet ingen måte det er mulig og få gjort?

Hvordan får man slått av active stand by?

Lenke til kommentar
Du kan lægge den samme firmware ind via PC suite. Den finder du på nokias sider.

Active standby ligger i settings -> general eller display.

9011586[/snapback]

Nei hvis du har den samme telefonen kan du forsøke. Det finnes ingen fw for telefonen, får ikke den muligheten til og legge over igjen som jeg har gjort tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...