athorb Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hva hadde egentlig tarantino med Grand Theft Parsons? Han skrev den ikke, regisserte den ikke, tror ikke engang han presenterte den... 9143796[/snapback] imdb: Grand Theft Parsons (2003) (special thanks) og det er det, han har åpenbart ikke annet med filmen å gjøre enn at han er inkludert i rulleteksten. Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ganske anderledes fra de andre filmene hans, som er mest blod, syke scener og görr (ikke at det er noe dumt da :!: ) 9142807[/snapback] Tja.. Uansett er det ikke filmen hans. 9143010[/snapback] that maybe, men den er nå i Tarantino-boksen. Og yes, jeg er grönn på han ) Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Noen som synes det ble altfor mye jabbing en del ganger i "Death proof" ? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Noen som synes det ble altfor mye jabbing en del ganger i "Death proof" ? 9170094[/snapback] Det er jo hele sjarmen med filmen Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Noen som synes det ble altfor mye jabbing en del ganger i "Death proof" ? 9170094[/snapback] Jeg likte det ikke der og da men i ettertid så syns jeg at det hjalp oss bli kjent med hovedpersonene.Når action scenene kom så var all pratinga verdt det. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Noen som synes det ble altfor mye jabbing en del ganger i "Death proof" ? 9170094[/snapback] Tarantino viste nok en gang at han er en mester på å skrive dialoger, han mestrer til og med å skrive kvinnelige dialoger. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Eller spesielt kvinnelige dialoger:P Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Både Reservoir dogs og Pulp Fiction er mesterverk, Jackie Brown er også ein god film. Kill Bill filmane likte eg ikkje så godt. Har endå ikkje sett Death Proof Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Noen som synes det ble altfor mye jabbing en del ganger i "Death proof" ? 9170094[/snapback] Tarantino viste nok en gang at han er en mester på å skrive dialoger, han mestrer til og med å skrive kvinnelige dialoger. 9172094[/snapback] Den eneste gangen jeg fikk skikkelig Tarantino-feeling over dialogen var Vanishing Point-delen. Den første biten hvor de sitter i bilen kunne hvem som helst skrivi. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har Tarantino boksen jeg From Dusk till Dawn 2 & 3, Jackie Brown og Modesty Blaise har jeg ikke sett enda. Sparer dem til en fin anledning : D Reservoir Dogs derimot har gått en ukjent antall ganger, og er på delt favorittfilmstatus sammen med Snatch (Guy Ritchie, jeg vet). Anyways syns jeg Grand Theft Parsons var en ganske fin film. Ganske anderledes fra de andre filmene hans, som er mest blod, syke scener og görr (ikke at det er noe dumt da :!: ) 9142807[/snapback] That made me lol. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har Tarantino boksen jeg From Dusk till Dawn 2 & 3, Jackie Brown og Modesty Blaise har jeg ikke sett enda. Sparer dem til en fin anledning : D Reservoir Dogs derimot har gått en ukjent antall ganger, og er på delt favorittfilmstatus sammen med Snatch (Guy Ritchie, jeg vet). Anyways syns jeg Grand Theft Parsons var en ganske fin film. Ganske anderledes fra de andre filmene hans, som er mest blod, syke scener og görr (ikke at det er noe dumt da :!: ) 9142807[/snapback] That made me lol. 9173371[/snapback] Meg og. Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Kill bill 1 og sin city var helt ok filmer. Pulp Fiction derimot var og er fortsatt en genial film etter min mening. Kan ikke si jeg har sett så mange Tarantino filmer, men ingen av de jeg har sett lever opp til de to jeg nevnte over. Nå gjenstår det å se hva han kommer opp med i fremtiden Endret 30. juli 2007 av Wnd Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ^Du har ikke sett Reservoir dogs da. Hans beste film sammen med Pulp Fiction Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Noen her inne som har sett Grindhouse? Føler jeg skal se den først, før jeg ser filmene hver for seg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Noen her inne som har sett Grindhouse? Føler jeg skal se den først, før jeg ser filmene hver for seg 9177771[/snapback] Hvis man noen gang får muligheten til det, da. Håper virkelig de gir ut en DVD med begge filmene =\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Noen her inne som har sett Grindhouse? Føler jeg skal se den først, før jeg ser filmene hver for seg 9177771[/snapback] Hvis man noen gang får muligheten til det, da. Håper virkelig de gir ut en DVD med begge filmene =\ 9179914[/snapback] Det får vi garantert muligheten til. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ja, gir ut Grindhouse på dvd her i Europa. Det er jeg bombesikker på! Da blir det Grindhouse-kveld med prosjektor Gleder meg Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 vil d si at de 2 filmene i grindhouse på 1 måte er 1? har ikke helt skjønt det der opplegget.. :S Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Fra wiki: A grindhouse is an American term for a theater that mainly showed exploitation films. It is also a term used to describe the genre of films that played in such theatres. Grindhouse films are also referred to as "exploitation films." Grindhouses were known for continuous programs of B movies, usually consisting of a double feature where two (and very often three) films were shown consecutively. Og inne i mellom filmene så blir det vist trailere for andre filmer. I statene og noen andre heldige land så ble den vist sånn som Tarantino/Rodriguez ville at den skulle bli vist. Som en lang film med trailere i mellom fra regissører som Eli Roth (Hostel), Edgar Wright (Shaun of the Dead/Hot Fuzz) og Rob Zombi (House of the 1000 Corpses, The Devil's Rejects og remaken av Halloween som er på vei). Den hadde vel en spilletid på litt over 3 timer totalt i statene får den ble delt opp i to seperate filmer Planet Terror og Death Proof som også fikk en del nye scener klippet inn (fra 90 til 113 minutter i følge imdb). Så nei gjør som meg og sikkert en del andre, boikott filmene på kino og vent heller til den blir sluppet på DVD (HD DVD for min del) sånn som den skulle ha blitt vist... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå