mrgroove2007 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har installert msn live messenger 8.1 i dag og lurer på følgende: 1. Når man snakker med en kontakt, er det mulig å få kontaktbildet til personen jeg snakker med noe større enn orginalt? 2. I Msnger plus! skal det ikke være en mulighet å overskrive kontakt-navnene til mine kontakter? Feks at jeg overskriver og skriver det opprinnelige navnet til kontakten, slik at det er dette navnet jeg ser, og ikke nicket personen har? Poenget er at jeg kan vite hvem personen er hvis vedkommende bytter nick ofte (uten å måtte se på mailadressen for å finne det ut). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 1: Nei 2: Ja, se bilde (Du trenger ikke msn plus) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Litt OT, men er ikke "msn-plus!" stappet med spyware og annen drit? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Litt OT, men er ikke "msn-plus!" stappet med spyware og annen drit? 9011930[/snapback] Tror ikke det Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Litt OT, men er ikke "msn-plus!" stappet med spyware og annen drit? 9011930[/snapback] Tror ikke det 9012298[/snapback] Hmm.. Synes jeg kan huske at det fulgte med noe "usynlig" virus-greier da klassen var hekta på det for noen år siden.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Sakset fra msn pluss: Messenger Plus! does not contain any kind of spyware or trojan. The embedded optional sponsor is adware and you get a clear choice to install it or not during setup Programmet inneholder adware som man kan velge bort under installasjonen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Sakset fra msn pluss: Messenger Plus! does not contain any kind of spyware or trojan. The embedded optional sponsor is adware and you get a clear choice to install it or not during setup Programmet inneholder adware som man kan velge bort under installasjonen. 9015201[/snapback] Det var det jeg også trodde, en eller annen toolbar eller noe slikt... Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Msn pluss funker helt fint for meg. Kan heller ikke sjønne hvem som er så stokk dom og installerer et program og ikke leser noe som helst under installasjonen, bare klikker neste eller enter hele tiden. Det står jo med store bokstaver at man kan huke av for at man ikke vil ha addwaren under installeringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå