Gå til innhold

3/8" slange til Swiftechsystem

Anbefalte innlegg

Heisann.

Sitter på tur til å kjøpe vannkjøling fra Microplex og hadde i utgangspunktet tenkt meg dette:

MCP655

Apogee GT

MCW60 x2

MCW30 x2

Mist Extreme 3x120

Swiftech 5,25" reservoir

Jeg hadde tenkt å bruke 3/8" slange på systemet men vil det gi litt lav flow gjennom et såpass tungt system?

Og vil det være nødvendig å bruke Y-koblinger eller kan jeg kjøre vannet gjennom sekvensielt?

Beklager gnæg men liten vits i å måtte bestille i to runder når dette forumet innehar såpass tung kompetanse.

På forhånd takk

Edit: Brainfart

Endret av trettifire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tvelar på det. Eg gjører apogree, mcw60, mcw30, cooltek dual radiator med ein hydor pumpe med 3/8" slangar. Det går bra hos meg. Men hvis du har plass til 1/2" så hadde det vore veldig fint då.

BTW: Kvifor kjøper ikkje du GTX?

Kan du oppgje kva slags hw duhar?

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Tvelar på det. Eg gjører apogree, mcw60, mcw30, cooltek dual radiator med ein hydor pumpe med 3/8" slangar. Det går bra hos meg. Men hvis du har plass til 1/2" så hadde det vore veldig fint då.

BTW: Kvifor kjøper ikkje du GTX?

Kan du oppgje kva slags hw duhar?

9010596[/snapback]

Se signaturfeltet + 8800GTS blir 8800GTS SLI når jeg får montert den etter ferien. Alt står inne i en Coolermaster Centurion 534 så det kan bli noe trangt med 1/2"...

Grunnen til at jeg ikke kjøper GTX er at jeg har en s478-maskin som jeg skal tyne livsjiten ut av før jeg monterer alt inne i 534'en og trenger en blokk som går på begge. Er det en nevneverdig forskjell på GT og GTX? Har du prøvd begge?

Lenke til kommentar

Har samme gpu/chipset blokk som deg,men "vanlig" Apogee cpu blokk og Eheim 1048 pumpe.Dette er lite restriktive blokker som du fint kan bruke 3/8" slange/nipler til.Raden din har jeg ikke noe erfaring med,men tror den også er lite restriktiv.

Kan absolutt anbefale denne slangen.

Spar penger og plass,bruk fillport i stedet for tank :)

GTX blokka er litt mer restriktiv har jeg for meg,og bør brukes med 1/2" slange.

Angående lav/høy flow har vel blitt testet ut før,med omtrent samme kjøleevne.+/- 1-3 grader load hvis jeg husker riktig.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...