YamahaDt Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er det noen forskjell på abonnementene nett & kontant og djuice netcash fra telenor? Jeg kan ikke se noen forskjell? hva er vitsen i å ha to like/så like abonnement? Takker for svar Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er det noen forskjell på abonnementene nett & kontant og djuice netcash fra telenor? Jeg kan ikke se noen forskjell? hva er vitsen i å ha to like/så like abonnement? Takker for svar 9009764[/snapback] Djuice Cash er også lik kort & nett eller noe. Kanskje Djuice regnes som egen "opperatør" med forskjellige tillbud? Lenke til kommentar
atLind Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Djuice Cash og Netcash er identiske med Telenor Kort&Kontant og Nett&Kontant de bare promoteres forskjellig. Lenke til kommentar
YamahaDt Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 ok da vet jeg det, takker men synes det er litt rart da.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er vel sånn at djuice markedsføres mot ungdom, mens vanlig kontantkort er for "alle andre" Lenke til kommentar
howerang Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er vel sånn at djuice markedsføres mot ungdom, mens vanlig kontantkort er for "alle andre" 9021568[/snapback] Det stemmer det! Djuice retter seg mot ungdom, og kjører diverse kampanjer der kunder får melding om feks. konserter, der de kan vinne biletter og andre ting som det. Mens de litt eldre ville følt seg plaget av at det tikket inn meldinger med slike kampanjer osv. Derfor to to navn med samme priser. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Så Djuice koster det samme som kontant, men har spam og reklame? Bra deal.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tja. Det er vell mer enn det. I hvertfall da djuice da djuice ble lansert var det snakk om at kunder fikk tilgang til eksklusive gratisbiletter, kunne være med i trekninger om konsertbiletter, etc. Så nettopp på siden deres og de har en kampanje hvor man kan vinne festivalpass, grillfest med turboneger, møte med Bertine Zetlitz og Marit Larsen, bowling med El Axel, mm. Så det er nok litt mer enn bare reklame ja. [nostalgi] Er det noen som husker da telenor lanserte zalto og umbraco abbonementene? [/nostalgi] Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har dejuice jeg, har sålangt ikke fått reklame på telefonen (i løpet av mine 3 år som djuice bruker) har derimot fått info om forandring i tjenesten, men dette blir noe eget mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå